پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 2648
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۴۱ |
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد

پیش‌بینی صعود ۲۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از پیش‌بینی صعود ۲۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در نشست خبری هماهنگی بزرگداشت سالروز بازی‌دراز از اجرای برنامه‌های یادبود بازی‌دراز و صعود به این ارتفاعات در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در منطقه عمومی سرپل ذهاب خبر داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش بینی ما حضور جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار است، گفت: در سال گذشته ۲۹ هزار نفر در این صعود حضور داشتند که ۱۱ هزار نفر آن ها از استان کرمانشاه به این مراسم آمده بودند.
این مسوول به برنامه‌های جنبی این یادبود بازی دراز اشاره کرد و یادواره شهدا بعد از نماز در جوار حرم احمد ابن اسحاق با سخنرانی فتاح و مداحی آهنگران را از این برنامه‌ها برشمرد.
وی بیان داشت: روز سیزدهم اردیبهشت صعود به ارتفاعات بازی دراز با حضور جمعیت مشتاق از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و مهمان ویژه و سخنران این مراسم هم سردار فضلی، فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) است.
به گفته سردار ریحانی، بعد از ظهر روز پنج شنبه ساعت ۱۶:۳۰ در محل شهادت شهید شیرودی مراسم یادبودی برای این شهید بزرگوار توسط ارتش برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه سپس به اردوهای راهیان نور اشاره‌ای داشت و گفت: سال گذشته اعزام به جبهه‌های غرب و جنوب بالغ بر ۴۰ هزار نفر بوده است.
این مسوول با بیان اینکه از یادمان‌های شهدا مانند مرصاد، بازی دراز، پاوه و شهید بهشتی یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بازدید کردند از اسکان و پذیرایی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر در این مدت خبر داد.
سردار ریحانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره راهیان نور که فرمودند راهیان نور یک فناوری است، گفت: این بستر یک فرصت خوب برای یک نظام تربیتی خوب به ویژه نسل جوان است.
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اشتیاق راهیان نور در میان دانش آموزان و دانشجویان زیاد است که گاهی تجهیزات اجازه نمی‌دهد این استقبال سراسری با حجم زیاد را پوشش دهیم.
سردار ریحانی بیان داشت: امیدواریم در سال آینده بازدیدها افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/ت
| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.