پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 2298
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ |
مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه مطرح کرد

لزوم برخورد قاطع با مخربان منابع طبیعی در کرمانشاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از لزوم برخورد قاطع و اساسی با مخربان منابع طبیعی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، کارگاه آموزشی در ارتباط با به کارگیری سلاح توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز در محل سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی برگزار شد.
براساس این گزارش، برگزاری جلسه فوق با حضور مولوی دادستان محترم دادسرای نظامی استان کرمانشاه، ان شاءالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه حجت الاسلام احسان دوست نماینده ولی فقیه، کرمی فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه به همراه فرماندهان یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستانهای استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

ان شاءالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در این جلسه، نقش یگان های حفاظت را در نگهداری و مراقبت از منابع ملی بی نظیر دانست و خواهان حمایت جدی از این یگان در برخورد با مخربان منابع طبیعی شد.
مولوی دادستان دادسرای نظامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش یگان حفاظت در راستای برخورد قاطع با متخلفان، تصریح کرد: این مهم برابر با قوانین جاری کشور است و لزوم دقت در به کارگیری از سلاح حائز اهمیت است.
این مسوول راهکار اساسی در مواجهه با متخلفان محیط زیست را ابتدا با صحبت و تذکر و در مرحله آخر در صورت لزوم استفاده از اسلحه آن هم با رعایت اصول و قوانین که در قانون ذکر شده عنوان کرد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.