پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 2259
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ |
به مناسبت روز جهانی زمین پاک:

همایش پاکسازی زمین برگزار شد

همایش پاکسازی زمین به مناسبت روز زمین پاک در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، “همایش پاکسازی زمین” به مناسبت روز زمین پاک در کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، همایش پاکسازی زمین به همت کمپین حمایت از بیماران سرطان سینه ققنوس و با همکاری هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه به عنوان حامی اقدامات خیرخواهانه برای حفظ محیط زیست در کرمانشاه بر گزار شد.


اجرای برنامه های پاکسازی محیط، اجرای موسیقی، مسابقه و اهدای جوایز به بیماران بهبود یافته این کمپین با مساعدت و تامین هدایا از سوی هیات ورزش های بومی و محلی استان کرمانشاه انجام پذیرفت.

شرکت کنندگان در این همایش در ابتدا با جمع آوری و پاکسازی طبیعت به مناسبت روز جهانی زمین پاک حضور یافتند و سپس در سالن همایش تالار پذیرایی دالاهو با اجرای برنامه و مشارکت در بازی های بومی و محلی پیامی حاوی لزوم حفظ محیط زیست و حمایت از طبیعت را به جامعه اشاعه دادند.

گفتنی است، در این همایش بازی های بومی و محلی به ویژه در قالب مسابقه در رشته های ورزشی دال پلان مهارتی، هفت سنگ مهارتی، سرگیجان از سوی بانوان و آقایان انجام پذیرفت و به نفرات برتر هر رشته جوایزی از سوی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه به عنوان حامی اقدامات خیرخواهانه و برای حفظ محیط زیست تعلق گرفت.
انتهای پیام/ت

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.