پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 2306
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, شعر و ادبیات, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۳۷ |
به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

کنگره شعر اقتدار در اسلام آبادغرب برگزار شد

کنگره شعر اقتدار با حضور شاعران استان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، کنگره شعر اقتدار به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز دوم اردیبهشت سال جاری با حضور شاعران برجسته استان کرمانشاه و با مساعدت بسیج هنرمندان استان در مجتمع فرهنگی غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.
براساس این گزارش، این کنگره در واقع در راستای بیان اقتدار نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد و پاسخی به اقدمام مزبوحانه ترامپ رئیس جمهور دولت آمریکا بود.

هدف از برگزاری این کنگره بیان توانمندی های سپاه پاسداران و ایثارگری ها و رشادت های سبزقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیان قدرت آن ها عنوان شده است.

مطمئنا زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش های دفاع مقدس و حماسی و جاودانه کردن این ارزش ها است و از همه مهمتر زبان شعر؛ زبانی گویا و پرمعنا است که ارتباط تاثیرگذاری با مخاطب برقرار می کند.

گفتنی است، امروز در این کنگره شاعران؛ اشعاری را قرائت کردند که حکایت از اوج اقتدار ایران اسلامی با تکیه بر سپاه پاسداران داشته است و انشالله در سال آینده دومین کنگره شعر اقتدار در گستره ای وسیع تر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.