پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 20369
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ |
معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه خبر داد

آمادگی خدمات به بیش از ۲۰ هزار داوطلب کرمانشاهی در کنکور سراسری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه از هماهنگی و آمادگی خدمات به بیش از ۲۰ هزار داوطلب کرمانشاهی در کنکور سراسری سال جاری در این شهرستان خبر داد.
آمادگی خدمات به بیش از ۲۰ هزار داوطلب کرمانشاهی در کنکور سراسری

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، موسی پورحشمتی امروز در جلسه برگزاری هماهنگی کنکور سراسری که در سالن جلسات شهید باهنر فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مورخ ۶ و ۷ اردیبهشت امسال همزمان با سایر استان‌ها آزمون کنکور سراسری در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود و هماهنگی لازم با دستگاه‌های مربوطه در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه بیان کرد: پنجشنبه هفته جاری در نوبت صبح دو گروه ریاضی و علوم انسانی و نوبت عصر رشته‌های گروه هنر و زبان خارجه در حوزه شهرستان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه جمعه این هفته نیز آزمون علوم تجربی برگزار می‌شود، افزود: از تعداد ۲۰ هزار و ۸۷ نفر داوطلبان کنکور در شهرستان، حدود ۱۱ هزار و ۴۱ نفر که شامل ۵۱ درصد شرکت کننده‌ها می‌باشد، در گروه علوم تجربی رقابت می‌کنند که این امر بیانگر استقبال جوانان از این رشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هماهنگی برگزاری هرچه بهتر این آزمون‌ها با نهادهای اجرایی از جمله دانشگاه رازی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری، راهور و… انجام شده و مباحث و تدابیر رفع ترافیک، تسهیل در تردد، تامین برق اضطراری، خدمات امدادرسانی، اورژانس و… برای رفاه هرچه بیشتر داوطلبان اندیشیده شده است.

پورحشمتی ضمن آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان کنکور سراسری امسال در شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد: تمهیدات لازم در همه حوزه‌های امتحانی لحاظ شده و ارگان‌های متولی و خدمات رسان برای برگزاری مناسب این مرحله از آزمون‌ها آمادگی و هماهنگی لازم را دارند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : FatemehZahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.