پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20534
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ |
به مناسبت گرامیداشت روز معلم انجام شد

تجلیل از معلمان برتر با حضور معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه

مراسم تجلیل از معمان برتر ناحیه سه آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
تجلیل از معلمان برتر با حضور معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه+تصاویر

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، مراسم تجلیل از معلمان فرهیخته و کارکنان برتر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه با حضور موسی پورحشمتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه، مسئول بازرسی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان و جمعی از مدیران استانی در این ناحیه برگزار شد.

پورحشمتی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته معلم و ادای احترام به مقام شامخ شهید والامقام شهید آیت الله مرتضی مطهری با اشاره به اینکه معلمان بازوی توانمند نظام در تربیت نسلی انقلابی و متعهد هستند، افزود: الگو گرفتن از اخلاق و سبک زندگی شهید مطهری باید سرلوحه زندگی همه ما قرار بگیرد و در حوزه آموزش و پرورش با وجود این ظرفیت عظیم می توان در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری انجام داد و در راستای معرفی هرچه بهتر این شخصیت فرهیخته به نسل جدید با جدیت بیشتری اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه دور دوم انتخابات مکانیزه و تمام الکترونیکی است، افزود: در دور اول انتخابات بالغ بر ۱۸۰ شعب اخذ رای شهرستان با امکانات و تجهیزات مناسب در ناحیه سه آموزش و پرورش کرمانشاه به عنوان بزرگترین ناحیه ما در شهرستان پوشش لازم داده شده است، بنابراین ضمن تشکر از این مجموعه که با نظم مثال زدنی و تعامل مناسبی در فرآیند رای گیری با فرمانداری همکاری لازم را داشتند،امیدواریم در دور دوم نیز این روند را به خوبی انجام دهیم.

گفتنی است، در این مراسم از معلمان برتر آموزش و پرورش ناحیه سه شهرستان کرمانشاه با احدای لوح تقدیر ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، از این مروجین علم و آگاهی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : FatemehZahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.