پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20116
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت شهدا کرمانشاه جای کار بیشتر دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هرچه به موضوعات شهدا پرداخته شود و یا برای آن‌ها کار انجام دهیم باز هم کم است.
برگزاری برنامه‌های گرامیداشت شهدا کرمانشاه جای کار بیشتر دارد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حبیب‌الله غفوری پیش ازظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: موضوع شهدا از موضوعات مهمی است، که در اوج قله عظمت و معنویت و نورانیت در دیدگاه قرآن کریم و هم در بیانات نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) دیده می‌شود، که نظیر آن در معدود مواردی مشاهده شده است.

تلاش برای برگزاری کنگره شهدا کار بزرگی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: تلاش برای برگزاری کنگره شهدا در واقع باز کردن باب عالم معنا است به‌روی زمین و زمینیان در عرصه زندگی مادی و این کار انبیاء و اولیا بوده و در طول تاریخ و کار بزرگی است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پیشگام احیاء و بزرگداشت یاد و نام شهدا هستند، به دلیل آن که عالم معنا و تاثیرات و اثرات آن بر عالم ماده را مشاهده می‌کنند و به همین جهت نسبت به این امر تاکید دارند.

کنگره ملی شهدای کرمانشاه یک حرکت انقلابی، معرفتی، ولایی و معنوی است

وی یادآور شد: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه یک حرکت انقلابی، معرفتی، ولایی و معنوی است، که می‌تواند منشاء برکات فراوانی در استان باشد و ما باید این فرصت را از همه جهات غنیمت بشماریم و حداکثر استفاده را از آن ببریم.

این مسئول گفت: شهدا به گردن ما حق بزرگی دارند، شهید به کمال مطلق و به خدا متعال متصل شده و کسی که از چنین جایگاهی برخوردار است توانش و وسعتش تاثیرگذاری نامحدود دارد، به همین دلیل هرچه قدر برای شهدا به صورت مستمرکار کنیم تا اندازه‌ای توانسته‌ایم این حقی که بر گردن ما دارند را ادا کنیم.

شهدای کرمانشاه حق بزرگی بر گردن ما دارند

امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این کنگره، گفت: استان کرمانشاه به دلیل اینکه آغاز جنگ در این استان شروع و در آن هم به پایان رسید و تمامی اتفاقهایی ناشی از جنگ و دوران دفاع مقدس را تجربه کرده، از ویژگی فراوانی برخوردار است و شهدای آن حق بزرگی بر گردن ما دارند و هرچه برای بزرگداشت شهدای این استان فعالیت شود بازهم کم است.

انتهای پیام/رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.