پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20121
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ |
جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

سریال «من و سردار» در کرمانشاه اکران خواهد شد

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یک سریال ۲۶ قسمتی با موضوع پس از جنگ تحمیلی کرمانشاه در دست ساخت است.
سریال «من و سردار» در کرمانشاه اکران خواهد شد

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی شهدای استان، که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، به تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه (که قرار است ۱۹ و ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۳ در سال‌روز سفر پرخیرو برکت رهبر انقلاب به کرمانشاه برگزار شود)، اظهار داشت: از ابتدای سال موضوع برنامه را پیگیر شدیم، برج چهارم امسال برنامه‌ها را به ادارات ابلاغ کردیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم( ص) استان‌ کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال یادواره خانوادگی شهدا به برنامه کنگره اضافه شده، از ۸۱۵ عنوان برای برای این کنگره خبر داد و افزود: این برنامه‌ها شامل «کرسی آزاد اندیشی، فضای مجازی، بحث یادواره شهدا، ساخت انواع کلیپ، موشن گرافی، مسابقات فضای حقیقی و مجازی، مسابقات ورزشی در سطح استان، ساخت فیلم و سریال و… می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: امسال تا امروز از بالغ بر ۴۰۰۰ خانواده شهید از ۹۸۰۰ شهید استان سرکشی شده و برای برگزاری کنگره ۱۴۷ حکم صادر شده است.

سریال ۲۶ قسمتی «من و سردار» در دست ساخت و اکران است

قنبری با اشاره به اینکه در خصوص رشادت‌های رزمندگان کنگره‌های زیادی برگزار شده از ساخت یک سریال ۲۶ قسمتی با موضوع پس از جنگ خبر داد که با نام «سریال من و سردار» در دست اقدام است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از جمع آوری ۱۷۰‌ آثار شهدا توسط ۴۰ تیم خبر داد و گفت: دو فیلم سینمایی در این راستا ساخته شده و ۵۰ کتاب نیز در دست چاپ است.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.