پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 20107
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

لزوم برگزاری با کیفیت برنامه‌های کنگره شهدای کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از لزوم برگزاری با کیفیت و شایسته برنامه‌های کنگره شهدای استان خبر داد.
لزوم برگزاری با کیفیت برنامه‌های کنگره شهدای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان، گفت: به همان اندازه که روی کمیت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره شهدای استان تاکید می‌شود، روی کیفیت و تاثیرگذاری آن هم کار شود و دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان مراقب باشند تعدد برنامه‌ها سبب پایین آمدن کیفیت برنامه‌ها نشود.

تأکید بر برگزاری ویژه برنامه کنگره ملی شهدا با محوریت نسل جوان

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل جوان بر ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان با محوریت نسل جوان تاکید کرد و افزود: در برگزاری ویژه‌برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان باید روی برگزاری ویژه برنامه‌های مختص کودکان و نوجوانان نیز تمرکز بیشتری بشود، برنامه‌ها بگونه‌ای تدوین شوند، که روی نسل جوان تاثیرگذاری داشته و ظهور و بروز فرهنگ ایثار و شهادت در آن‌ها نمود داشته باشد.

تلاش داریم روز پنجم مردادماه به نام روز ملی کرمانشاه ثبت شود

وی به طی شدن مراحل اولیه ثبت روز پنجم مردادماه به عنوان روز ملی کرمانشاه در تقویم رسمی کشور، اشاره کرد و افزود: امیدواریم در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور این موضوع تأیید نهایی بشود و روز پنجم مردادماه در تقویم رسمی کشور به نام روز ملی کرمانشاه ثبت شود.

این مسئول تصریح کرد: نیاز داریم این برنامه‌ها را به یک پای ثابت تبدیل کنیم و برای برنامه ثابت هم بودجه مشخص شود، از ظرفیت نمایندگان استفاده می‌شود، در خواست و پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است: در ادامه این جلسه حکم مسؤولیت ریاست کنگره ملی شهدای کرمانشاه که از سوی رئیس سازمان بسیج مستصعفین صادر شده بود به استاندار کرمانشاه اعطا شد.

بزرگداشت کنگره ملی شهدا، سرداران، امیران، فرماندهان و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، مهرماه سال ۱۴۰۳ در این استان برگزار می شود.

انتهای پیام/رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.