پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19821
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۲۵ |
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی کرمانشاه:

راه‌حل عبور از مشکلات، حضور در پای صندوق‌های رأی

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی کرمانشاه، گفت: راه‌حل عبور از مشکلات، حضور در پای صندوق‌های رأی است.
راه‌حل عبور از مشکلات، حضور در پای صندوق‌های رأی

به گزارش شهر روشن روشن از کرمانشاه، فضل‌اله رنجبر، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، اظهار داشت: مَردم باید انتخابات را نوعی سرمایه‌گذاری و دخالت مستقیم در تعیین سرنوشت خود ببنند.

انتخابات یکی از راه حل های مشکلات کشور است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه ملت، خواهان تحکیم و برقرار امنیت در راستای ترقی و تعالی کشور به‌منظور توسعه پایدار هستند، گفت: به یاری خداوند احاد مَردم پای صندوق‌های رأی حاضر خواهندشد، انتخابات به فرموده مقام رهبری یکی از راه‌حل‌های حل مشکلات کشور است.

رنجبر تصریح کرد: مَردم باید انتخابات را متعلق به خود دانسته و هرچقدر حضور بیشتری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند، امنیت در کشور پایدارتر و مشکلات اقتصادی و معیشتی با سرعت بهتری مرتفع‌ خواهد شد.

کاندیدای اصلح باید نگاهش به منافع مَردم باشد

رنجبر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مجرب بودن، داشتن تجربه کاری و پاکدستی، بیان کرد: فرد اصلح باید در این شرایط سخت اقتصادی کشور نگاهش به منافع مَردم باشد و منافع ملت را ترجیح بر منافع شخصی دانسته و شجاع، صادق و پاسخگو به مَردم باشد.

وی با اشاره به وظیفه نماینده در امر قانونگذاری، گفت: تصویب لوایح که از سوی دولت ارائه می‌شود و ارائه طرح‌های مناسب و تثبیت آن و نیر نظارت بر اجرای قانون از وظایف نمایندگان مجلس است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.