پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19815
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۶ |
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه:

امیدوارم شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری کرمانشاه باشیم

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرمانشاه گفت: امیدوارم شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری باشیم.
امیدوارم شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری کرمانشاه باشیم

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، جلسه هم‌اندیشی اعضا و مسئولان شورای وحدت نیروهای انقلابی با اصحاب رسانه، مقارن در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه، برگزار و هفت کاندیدای منتخب این شورا در مجلس شورای اسلامی و دو کاندیدای منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه معرفی شدند.

رستگار یوسفی در این جلسه تصریح کرد: در حوزه چهار شهرستان در مورد توسعه مرزها، راه، کشاورزی، گردشگری و حفظ توریست به ویژه پاوه و جوانرود که از نظر منظر فرهنگی هم به ثبت جهانی رسیده، باید پیگیر زیرساخت‌های باشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی پیگیری طرح سامانه سردسیری در سطح ملی را مهم‌ترین موضوع در حوزه کشاورزی بخش اورامانات دانست و افزود: این سامانه تمام پاوه، روانسر و جوانرود را شامل می‌شود، که اگر به سرانجام برسد در حوزه کشاورزی به عنوان منبع تأمین محصولات کشارزی و یکی از قطب‌های تأمین امنیت غذایی می‌توان بسیار مناسب باشد.

جواد حسینی کیا کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سنقرو کلیایی نیز اظهار داشت: امیدواریم در مجلس قوی که با مشارکت حداکثری مَردم در آینده شکل می‌گیرد شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری استان باشیم.

وحید احمدی کاندیدای نیز اظهار داشت: مشارکت در انتخابات و حضور مَردم در صحنه یکی از نکات اساسی هر کشور محسوب می‌شود که بیشترین اتکا را به مَردم دارد.

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صحنه، هرسین و کنگاور ادامه داد: مجلس برای تأثیرگذاری باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد تا بتواند تصمیمات درستی با توجه به وقعیت کشور داشته باشد.

کرمانشاه در طول تاریخ با مَردمان نجیبش سرافراز بوده است

ابراهیم رحیمی‌زنگنه نیز کرمانشاه را مظلوم و سرافراز توصیف کرد و افزود: کرمانشاه در طول تاریخ با مَردمان نجیبش سرافراز بوده، اما نتوانسته‌ایم کرمانشاه را با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها بالا، به خوبی معرفی کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: برای هر حوزه کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و معدن، تجارت و بازرگانی، فرهنگ و هنر با پشتوانه دانشگاه، نخبگان، و دلسوزان کرمانشاه برنامه داریم و شکوه دیرینه آن را فریاد خواهیم زد و آن را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.