پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19808
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱ |
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه:

مشکل معیشتی و اقتصادی در کشور داریم

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: مشکل معیشتی و اقتصادی داریم.
مشکل معیشتی و اقتصادی در کشور داریم

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، جلسه هم‌اندیشی اعضا و مسئولان شورای وحدت نیروهای انقلابی با اصحاب رسانه، مقارن در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه، برگزار و هفت کاندیدای منتخب این شورا در مجلس شورای اسلامی و دو کاندیدای منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه معرفی شدند.

آیت‌الله مهدی‌ خطیبی، کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه با اشاره به مهمترین وظیفه مجلس خبرگان در انتخاب رهبر، افزود: بعد از رحلت امام(ره) در کمتر از ۱۷ ساعت رهبر انتخاب شد.

خطیبی افزود: این مطالعاتی از قبل صورت گرفته بود تا با دقت بیشتر رهبر جمهوری اسلامی ایران توسط کمیسیون ها انتخاب شود، این کمیسیون‌ها فعال هستند و در طول سال جلساتی دارند.

نماینده ای که با رأی مردم انتخاب شود، نماینده ۸۰ میلیون نفر است

این کاندید، به اهمیت مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: نماینده‌ای که با رأی مَردم انتخاب می‌شود، تنها نماینده یک منطقه و شهرستان نیست؛ نماینده ۸۰ میلیون نفر است، این تصمیمات به صورت ملی و در سطح کلان گرفته می‌شود.

آیت‌الله خطیبی تصریح کرد: باید نماینده‌ای در سطح تراز ملی انتخاب کرد که کشور را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به خوبی بشناسد تا قدرت تصمیم‌گیری درست در سطح کلان را داشته باشد.

مشکل معیشتی و اقتصادی داریم

عبدالرضا مصری نیز اظهارکرد: مشکلات کشور اگر اقتصاد را از آن جدا کنیم مابقی به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته ایران قبل از انقلاب نیست.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: مشکل معیشتی و اقتصادی را داریم، وگرنه در سایر علوم مانند صنایع دفاعی، هوا فضا، سلول‌های بنیادی و… با وجود اعمال این تحریم‌ها هیچگونه خللی نداریم، این نشان دهنده قدرت بالای تفکر ایرانی است.

دورترین نقاط کشور از نعمت آب، برق، گاز، تلفن برخوردارند

این کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، بیان کرد: کشور با درآمد و نفت اداره می‌شود، قبل از انقلاب پنج میلیون چهارصد هزار بشکه نفت با ۳۸ میلیون نفر جمعیت صادر می‌کردیم که شاخص رفاه مَردم از نظر آب، برق، گاز و تلفن بسیار پایین بود، امروز دورترین نقطه کشور از نعمت آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.