پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19802
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ |
معاون استاندارد سازی و آموزش اداره استاندارد کرمانشاه:

مدیر کنترل کیفیت باید مورد تایید استاندارد باشد

معاون استاندارد سازی و آموزش اداره استاندارد کرمانشاه، گفت: مدیر کنترل کیفیت، نمایندگان اداره کل استاندارد در واحدهای تولیدی و خدماتی هستند.
مدیر کنترل کیفیت باید مورد تایید استاندارد باشد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، کارگروه «ماده ۷» تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی با موضوع صدور پروانه تایید صلاحیت برای مدیران کنترل کیفیت در سالن جلسات این اداره کل با حضور معاون استاندارد سازی و آموزش و نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط برگزار شد.

برگزاری کارگروه ماده ۷ تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی

بر اساس این گزارش، در این جلسه پنج پرونده مورد بررسی قرار گرفت که سه پرونده در خصوص تأیید صلاحیت برای صدور پروانه مطرح و با حداکثر آرا مورد تایید قرار گرفت، همچنین دو مورد اختلاف بین مدیر کنترل کیفیت و مدیر واحد تولیدی مطرح و با صحبت‌های انجام گرفته، طرفین به توافق رسیدند.

نسرین ذوالنوریان در این جلسه اظهار داشت: مدیران کنترل کیفیت، نمایندگان اداره کل استاندارد در واحدهای تولیدی و خدماتی هستند که وظیفه حضور تمام وقت و انجام بازرسی و کنترل مواد اولیه، محصول حین ساخت، محصول نهایی و شرایط نگهداری در تمام مراحل تولید را به عهده دارند.

معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد کرمانشاه گفت: یکی از الزامات دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد توسط واحد تولیدی یا خدماتی، به کارگیری مدیر کنترل کیفیت مورد تایید استاندارد است و هر واحد تولیدی برای هر شیفت کاری خود ملزم در به کارگیری یک مدیر کنترل کیفیت است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.