پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 19826
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۲۸ |
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

همایش جهاد تببین نقش مهمی در روشنگری دستاوردهای اسلام و انقلاب دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: همایش جهاد تببین نقش مهمی در روشنگری دستاوردهای اسلام و انقلاب دارد.
همایش جهاد تببین نقش مهمی در روشنگری دستاوردهای اسلام و انقلاب دارد

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی عبدی، در همایش جهاد تبیین و تجلیل از روحانیون موثر و یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) برگزار شد، هدف از برگزاری همایش را اجابت فرمان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: برگزاری این همایش می‌تواند نقش مهمی در روشنگری در مورد دستاوردهای اسلام و انقلاب داشته باشد.

روحانیون، پرچمدار تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی هستند

وی با اشاره به اینکه، بخشی از تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به عهده روحانیون است، گفت: روحانیون، پرچمدار تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی هستند و باید مَردم را به مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو ترغیب کنند.

این مسئول بیان کرد: ائمه جمعه و جماعت و روحانیون همواره در خط مقدم جبهه انقلاب مشغول جهاد بوده‌اند و دشمنان این بار در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مَردم در پای صندوق‌های رای هستند که مقابله با توطئه‌های آن‌ها هوشمندی و هوشیاری علما و روحانیون را می‌طلبد و انتظار می‌رود روحانیون و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جهاد تبیین در جامعه روشنگری کرده و مَردم را به مشارکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

عبدی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع مشارکت مَردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نماد جمهوریت نظام مورد توجه قرار گرفته است و حضور گسترده مَردم در صحنه‌های حمایت از نظام، نقش موثری در اقتدار بیشتر ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۹، گفت: این شورا به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در راستای ایجاد همبستگی بین تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در راستای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را ایفاء کرده است.

گفتنی است: ‌در این مراسم از روحانیون موثر و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمانشاه تجلیل شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.