پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19691
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۲ |
به مناسبت سالروز نیمه شعبان:

عصر شعر «عطر ظهور» در کرمانشاه برگزار شد

عصر شعر «عطر ظهور» به مناسبت نیمه شعبان با حضور جمعی از هنرمندان و شاعران مطرح استان کرمانشاه برگزار شد.
عصر شعر «عطر ظهور» در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، عصر شعر «عطر ظهور» با حضورجمعی از هنرمندان و شاعران مطرح استان کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، عصر امروز شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و اداره کل کتابخانه های عمومی و کانون هنرمندان کرمانشاه به مناسبت میلاد با سعادت امام عصر (عج) عصر شعری در سالن زنده یاد احمد عزیزی این نهاد برگزار شد.

سرهنگ افشین آزادی در این مراسم ضمن تبریک ایام شعبان المعظم و تقدیر از حضور شاعران انقلابی، از آنان به عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم دشمنان و از پرچمداران بصیرت افزایی و روشنگری نام بردند و رسالت هنرمندان را رسالتی سنگین در جهاد تبیین دانستند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و ایجاد روحیه امید توسط هنرمندان در جامعه را با زبان هنر ضروری دانست.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند و ضرورت ورود هنرمندانه و نقش هنرمندان در تبیین اهمیت انتخابات، یادآور شد: در این عصر شعر تعداد ۱۵ نفر از شعرا، به قرائت اشعاری با موضوع مهدویت و ظهور پرداختند و گروه سرود وارثان حیدر از کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه دو اجرا با موضوع مهدویت و نیز انتخابات داشتند.

گفتنی است، انجمن ادبی شعر شمس سازمان بسیج هنرمندان استان نیز که با مسئولیت خانم محناامیری فعالیت دارد، در برگزاری این مراسم نقش موثری ایفا کرده و با هماهنگی خانم جواهرکهراری به نمایندگی از کانون بسیج هنرمندان ناحیه کرمانشاه در راستای برنامه‌ریزی های مراسم تعامل لازم را داشتند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Mehrda Amiri | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.