پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19684
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ |
مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه:

شاغلان عرصه کودک و نوجوان با عشق خدمت می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: شاغلان عرصه کودک و نوجوان با عشق خدمت می‌کنند.
شاغلان عرصه کودک و نوجوان با عشق خدمت می‌کنند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمد خیاط زنجانی در اختتامیه‌ استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در کانون کرمانشاه، اظهار داشت: در آثار نمایشی باورها و دغدغه‌ها، با نمایش کشیدن ارزش‌ها رخ می‌دهد و هنرمند حرف‌های خود را به گوش مخاطب می‌رساند. نسل کودک و نوجوان با حضور خود در این آثار توانستند بر رونق کارهای نمایشی بیافزایند و به شکلی پرشور در این زمینه ظاهر شوند.

کار در زمینه کودک و نوجوان مهم است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: کسانی‌که پا به عرصه‌ کودک و نوجوان می‌گذارند باید به عشق رسیده باشند و عاشقی را تجربه نمایند و کودکان و نوجوانانی که در این زمینه ظاهر می‌شوند در واقع آینده‌پژوه و درک‌کننده‌ی نیازهای جامعه هستند. کار در حوزه‌ی کودک و نوجوان با توجه به حساسیت‌ها مهم است و باید خداقوت گفت به کسانی‌که در حوزه‌ی کودک و نوجوان نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید از این فرصت‌ها برای انتقال تمامی ارزش‌ها استفاده کرد، همان‌طور که در قرآن وقایع به شکلی قابل درک برای ما تصویرسازی شده و در قالب تصویر، نمایش، تمثیل و مثال مفاهیم در آن آورده شده که سرآغاز یک اثر هنری است، طبق روایات نیز زمانی‌که آدم آفریده شد، عقل را انتخاب کرد و خداوند دین و حیا نیز از آن جدا ندانست.

رویدادهای فرهنگی نباید نادیده گرفته شود

زنجانی تاکید کرد: این رویداد‌های فرهنگی نباید نادیده گرفته شود و سرآغازی باشد برای اتفاقات بزرگ‌تر تا کودکان و نوجوانان بتوانند در محلی امن همچون کانون، در زمینه‌های هنری پرورش یافته و نقش‌آفرینی نمایند و در این زمینه حضور پر رنگ‌تری داشته باشند، در کانون کرمانشاه نیز آثار ارزشمندی خلق گردیده که محل توجه هنرمندان نیز هست، در حال حاضر از تمامی عزیزانی که برای رقم‌زدن چنین رویدادی تلاش شبانه‌روزی داشتند، تشکر می‌کنم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنده‌ی این روزها کسانی هستند که از محروم‌ترین نقطه‌های استان با اهتمام ویژه‌ی خود کارهایی را به روی صحنه آوردند و این بیش از جنبه‌های تخصصی کار ارزشمند است، این نقش‌‌آفرینی و حضور اجتماعی است و پیروز این میدان عزیزانی هستند که با داشتن کمترین امکانات در این عرصه ورود پیدا کردند که برای یکایک شما آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را دارم.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.