پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19626
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ |
داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه:

هدفم “مطالبه‌گری و تحول” در کرمانشاه و رفع موانع اشتغالزایی است

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه گفت: با هدف "مطالبه‌گری و تحول" در استان و رفع موانع اشتغالزایی و مشکلات پا به عرصه انتخابات گذاشتم.
هدفم از عرصه انتخابات در کرمانشاه رفع موانع اشتغالزایی است

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، مریم میوه‌چی فارغ‌‌التحصیل دکترای توسعه مدیریت کشاورزی، مشاور در امور تعاون و بانوان و مسئول امور ورزش بانوان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، گفت: کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بسیار در حوزه‌های متعدد است، باید به آن توجه شود.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه با اشاره به اینکه با نیت کمک به کرمانشاه و رفع موانع و مشکلات مَردم این استان پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، افزود: با وجودی‌که سابقه مدیریتی در دوران خدمت ۲۰ ساله‌ام دارم اما به گفته کسانی که به عنوان ارباب رجوع به بنده مراجعه کرده‌اند هرگز وابستگی به میز مدیریت نداشته‌ام و سعی کرده‌ام کار و مطالبات مَردم را به نحو شایسته انجام دهم.

وی شعار حضورش در عرصه انتخابات را “مطالبه‌گری و تحول” عنوان دانست و با اشاره به اینکه میخواهد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کرمانشاه که طی سال‌ها مغفول مانده، استفاده کند، گفت: به دلیل عدم مطالبه‌گری و برنامه‌ریزی، انجام نگرفته است، تلاش دارم از این پتانسیل استفاده ‌کنم و کرمانشاه را به جایگاه واقعی خودش رسانده و ارتقا دهم.

میوه‌چی با تاکید بر اینکه گاهی آدم‌های ناشناخته آنقدر توانمند هستند که بتوان از حضورشان استفاده کرد، خاطرنشان کرد: شاید یکی از دلایل ناامیدی مَردم از حضور در انتخابات آدم‌های تکراری باشد، که کاری برای مَردم انجام نداده‌اند با معرفی داوطلبان توانمند در انتخابات، می‌توانیم مَردم را امیدوار کنیم و سطح مشارکت را بالاتر ببریم.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه، خرید رای را اهانتی نابخشوده به سطح علم، سواد و تجربه داوطلبان حضور در انتخابات دانست و یادآور شد: داوطلبانی که اقدام به خرید رای می‌کنند سطح معلومات و دانش خود را زیر سوال می‌برند و به نظام لطمه‌ای بزرگ می‌زنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.