پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19788
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ |
جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خبر داد

کاشت ۲۰۰۰ اصله نهال در مراکز پادگانی کرمانشاه

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سهم ما کاشت ۲۰۰۰ اصله نهال در مراکز پادگانی است.
هر ایرانی سه نهال در سال بکارد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان و باهمکاری منابع طبیعی و آبخیز داری استان به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری در محوطه پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه و نمایندگانی از هلال احمر، ارتش، بسیج، یگان ویژه و دیگر ارگانها اقدام به کاشت ۲۰۰۰ اصله نهال در محوطه پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه شد.

سردار مسعود قنبری در این مراسم اظهارداشت: امروز بسیجیان در سراسر استان اقدام به کاشت اصله نهال دارند، سهم ما هم کاشت ۲۰۰۰ اصله نهال در مراکز پادگانی است، که با همدلی و همکاری سایر ارگانها امروز محقق شد.

فضای مجازی را با آگاهی و شناخت استفاده کنیم

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، گفت: در آن دوران دشمنان به مرزهای ما یورش داشته و میخواستند سرزمین ما را بگیرد، اما مَردم صف آرایی کردند و یک وجب از خاک به دشمن داده نشد و این افتخار ما است، لذا امروز دشمنان دنبال در فضای مجازی دنبال تسخیر افکار جوانان هستند.

این مسؤول تاکید کرد: فضای مجازی را باید با علم، آگاهی و شناخت استفاده کنیم، چراکه امروز فضای مجازی جزیی از زندگی ما شده است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند به هدفشان برسند، بهترین بستر هم برایشان فضای مجازی است و با همه توان در همه عرصه‌ها حضور دارد، برای اینکه خدایی نکرده به این مملکت آسیب بزنند.

قنبری با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند از عموم مَردم خواست با همدلی و همکاری دست به دست هم داده و با مشارکت در رای دادن به نماینده اصلح پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

سرتیپ دوم خلبان رحیم عینی نیز در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از اینکه همانند سال ۶۰ در یک سنگر با سایر نیروهای مسلح همکاری دارند، اظهار داشت: طبق روایات هرکسی در این دنیا درختی بکارد، خداوند در آخرت برایش درخت می کارد، اهمیت درخت و درختکاری بر ما پوشیده نیست.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه حضور پر شور مَردم انقلابی کرمانشاه را همچون سنوات گذشته به پای صندوق‌های رأی الزامی دانست و گفت: إن‌شاءالله حماسه رأی را مانند ۲۲ بهمن برپا کنیم.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.