پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19676
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ |
استاندار کرمانشاه:

پاوه را با نمایندگی ماموستا قادری می‌شناسیم/ افزودن مدرسه و مسجد به طرح مسکن مهر سال آتی

استاندار کرمانشاه از افزودن مدرسه و مسجد به طرح مسکن مهر سال آتی در پاوه خبر داد و گفت: این شهرستان را با نمایندگی ماموستا قادری می‌شناسیم.
پاوه را با نمایندگی ماموستا قادری می‌شناسیم/ افزودن مدرسه و مسجد به طرح مسکن مهر سال آتی

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در هفدهمین سفر شهرستانی و سومین سفر به پاوه، در جلسه شورای اداری پاوه، که در سالن اجتماعات فرمانداری پاوه برگزار شد، اظهار داشت: پاوه را با نمایندگی ماموستا ملا قادر قادری «امام جمعه شهرستان پاوه» می‌شناسیم.

مسجد و مدرسه «فجر» در پاوه ساخته می‌شود

استاندار کرمانشاه اقدام مسکن مهر در پاوه را اقدامی خوب برای خانه‌دار شدن تعدادی از ساکنان عنوان کرد و افزود: برای مسکن مهر پاوه در سال آینده اقدام به ساخت مسجد و مدرسه خواهیم کرد، که با نام مسجد و مدرسه “فجر” مَردم این منطقه از خدمات آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: میراث فرهنگی با مسائل ضد فرهنگی نباید قاطی شود، بلکه باید در خدمت فرهنگ اسلامی ما قرار گیرد، و گردشگران ما نیز نشانگر حجاب، عفاف و مذهب ما باشند، غیر از این ناپسند خواهند بود.

منافع مرز اول باید به مرزنشینان برسد

این مسئول با اشاره به اینکه ۵۰٪‌ مشکلات مرز مربوط به کشور همسایه است و حدود مرز باید رعایت شود، گفت: منافع مرز اول باید به مرز نشینان برسد و منافع مرز هر زمان باید پربارتر از امروز پیش برود، بازارچه‌ها برای کار ماندگار ایجاد شود، کوله بری یک اشتغال موقت است، تقویت بازارچه و کار ماندگار مد نظر ما است.

در مرز کرمانشاه از گذرگاه های شناسایی شده تردد کنید

وی تأکید کرد: دفاع تمام عیار از هموطنان خواسته ما است، یک هم وطن در هر کجا ساکن باشد برای ما ارجمند است، عبور و مرور در مرز بایستی از مسیر شناسایی شده باشد، از هموطنان می‌خواهم از گذرگاه های معرفی شده تردد کنند.

این مسئول، عموم مَردم را به پای صندوق‌های رأی برای انتخاب کاندید مورد نظرشان دعوت کرد و گفت: مهم‌ترین حسن جمهوری اسلامی، شرکت خودمان در سرنوشت کشورمان است، می‌توانیم در انتخابات شرکت کنیم، إن‌شاءالله روز ۱۱ اسفند برگ افتخار دیگری بر سرنوشت خودشان اضافه می‌کنند.

گفتنی است، نشست شورای اداری پاوه در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد، در این نشست مصوبات متعددی برای پیشرفت و آبادانی پاوه، که پیش تر کارشناسی و جمع بندی شده بود، به تصویب نهایی رسید.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.