پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19668
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ |
مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه:

پاوه دارای بیشترین زیرساخت و تجهیزات آبفا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: پاوه دارای بیشترین زیرساخت و تجهیزات آبفا است.
پاوه دارای بیشترین زیرساخت و تجهیزات آبفا است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، رضا داودی در نشست شورای اداری پاوه، که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در بحث ماده ۲۳ برای افزایش طرح‌های پاوه قول مساعد را گرفته‌ایم، اظهار داشت: برخوردارترین شهر استان پاوه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: پاوه دارای دو تصفیه خانه فاضلاب و سه تصفیه خانه آب است و از نظر زیرساختی بیشترین زیر ساخت مربوط به پاوه است.

طرح بانه وره تا آخر امسال به اتمام می‌رسد

این مسئول در خصوص طرح بانه وره، گفت: آب از داریان برای روستاها تأمین می‌شود و تمام روستاها با قرداد دوم هدفمند می‌شوند، طرح بانه وره نیز سال جاری به اتمام می‌رسد.

رسول فرهادی نیز در این جلسه از پای کار بودن پنج پیمانکار برای آبرسانی از چشمه های هانی کوان به پاوه خبر داد و افزود: تلاش شده طبق قرارداد امسال این طرح را وارد مدار کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در بحث انشعابات غیرمجاز صحبت‌هایی در اجرای احکام شده، افزود: در حال حاضر از ۱۶۰ لیتر آب ۱۴۰ لیتر را تحویل گرفته‌اند، و برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز نیازمند همکاری فرماندار هستیم.

مَردم پاوه در دفاع مقدس مرزداران خوبی برای کشور بودند

علیرضا حیدری نیز در این جلسه، اظهار داشت: پاوه ۶۵۰ شهید فداکار را تقدیم انقلاب کرده است، مَردمان این خطه دلاور مَردانی هستند، که در هشت سال دفاع مقدس حافظان و مرزداران خوبی برای کشور بودند.

مَردم پاوه، میزبان خوب گردشگران هستند

فرماندار پاوه تاکید کرد: پاوه به لحاظ ویژگی‌هایی که دارد، هدف و مقصد گردشگری معرفی شده و مَردم مهمان‌نواز این شهرستان میزبان خوبی برای گردشگران هستند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.