پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19065
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ |
استاندار کرمانشاه:

مسئولان شفافانه در انتخابات اعلام بی‌طرفی کنند

استاندار کرمانشاه بر لزوم بی‌طرفی مسئولان در خصوص انتخابات و عدم موضع‌گیری، تبلیغ و تخریب کاندیداها خبر داد.
مسئولان شفافانه در انتخابات اعلام بی‌طرفی کنند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: محمدطیب صحرایی عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان، که با موضوع بررسی مسائل شهرستان‌های سنقرو کلیایی، اسلام آبادغرب و دالاهو، در سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور مسئولان ذیربط برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان حتماً در زمان برگزاری انتخابات در چارچوب قانون عمل کنند.

ما برگزار کننده امین انتخاب هستیم

مدیر ارشد استان کرمانشاه افزود: ما قطعا برگزار کنندگان امین و پرتلاش انتخابات خواهیم بود و در این راستا چهار رکن مقام معظم رهبری را در نظر خواهیم گرفت، سلامت انتخابات بسیار مهم است و شرایط مطلوب امنیتی را در استان داریم.

صحرایی ادامه داد: ما از رقابت در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم و تلاش ما بر مشارکت حداکثری مَردم در پای صندوق‌های رأی است و هیچکدام از همکاران بر اساس ماده ۷۵ قانون اساسی اجازه مداخله در امور هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

استاندار تأکید کرد: اگر فردی از همکاران از قانون مذکور تخطی کند برای حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بی هیچ چشم پوشی از حضورش در کنار دیگر همکاران جلوگیری کرده و مسئولیت خود را تحویل دهند.

ایام شادی آفرین از ۱۲ بهمن لغایت ۱۱ اسفند

صحرایی با اشاره به ایام شاد پیش رو در دهه مبارک فجر، گفت: در ایامی هستیم که روزهای شادی و نشاط را در پیش داریم، به طور ویژه از ۱۲ بهمن تا ۱۱ اسفند ایام به شادی بخشی را خواهیم داشت، تلاش همه جانبه لازم است اتفاق بیفتد، که روند موثری را در پی داشته باشد.

خدمات رسانی تحت هیچ شرایطی نباید کند شود

مدیر ارشد استان کرمانشاه خدمات رسانی در این ایام را به عنوان انجام وظیفه بسیار مهم دانست و افزود: دستگاه‌ها باید در این ایام خدمت رسانی خود را مضاعف کنند، هیچ بهانه‌ای برای تعطیلی در زمان خدمت قابل توجیه نیست، خدمات رسانی تحت هیچ شرایطی نباید کند شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هنرنمایی سازمان‌ها و ادارات در این ایام ارائه خدمات بهتر باشد، همکاران در ساعات اداری با تمام توان حضور داشته باشند و در خارج از این ساعت در جشن‌ها با مَردم همراه باشند.

صحرایی به کمک شهرداری‌ها در انتخابات اشاره کرد و افزود: شهرداری می‌توانند در این زمینه کمک ویژه‌ای در فضاسازی شهر، نظافت محلات، جمع آوری به موقع پسماندها و… داشته باشند، این خدمات می‌توانند کمک ویژه و موثری در شادی های مَردم داشته باشد.

صحرایی با اشاره به امکان بارشهای نزولات آسمانی در زمان برگزاری جشنهای ایام فجر، گفت: مبادا بارش رحمت الهی شما را دچار غفلت و شگفت‌زدگی کند، جهاد تبیین و تبیین خدمات انقلاب اسلامی را باید در قالب ظاهر شهری برای مَردم در این ایام به خوبی تشریح کنیم.

حضور رأی اولی‌ها به نشاط انتخابات کمک می‌کند

صحرایی استفاده از حمل‌ونقل عمومی را برای زیباسازی شهری در ایام برگزاری مراسمات بسیار اثرگذار دانست و گفت: همراهی با اقشار و اصناف مختلف و حضور رأی اولی‌ها به نشاط فضای انتخابات کمک می‌کند و در روز انتخابات می‌توانیم برنامه‌هایی با محوریت مشارکت خانوادگی داشته باشیم.

تراکم صندوق‌های رأی تصحیح می‌شود

وی گفت: با توجه به تراکم جمعیت باید تراکم صندوق‌ها تصحیح شود، تا هرکسی در هر نقطه از استان بتواند رأی خود را به صندوق های سیار بیندازد و آحاد مَردم توان رأی دهی را داشته باشند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه تاکید کرد: اعضای شورای تأمین الزامی است طی مراحل اجرای انتخابات در شرح ماجرا قرار‌ داشته باشند و در زمان شمارش آرا نیز در صحنه حاضر باشند، حضور آن‌ها اعتماد بخشی را قطعی و نهایی می‌کند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.