پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19060
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ |
مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه خبر داد

افتتاح ۲۱ طرح قرارگاه امام حسن(ع) در کرمانشاه/ تصفیه خانه تازه آباد بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افتتاح ۲۱ پروژه با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) سپاه و بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد خبر داد.
افتتاح ۲۱ طرح قرارگاه امام حسن(ع) در کرمانشاه/ تصفیه خانه تازه آباد بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: رضا داودی در خصوص پروژه‌های دهه مبارک فجر سال‌جاری، اظهار داشت: این پروژه‌ها با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع)، سپاه پاسداران و پیمانکاران آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۲۱ پروژه شرکت آبفا استان در راستای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران و با حضور مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رضایت‌مندی مشترکان در تأمین آب شرب کرمانشاه

داودی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های بسیار مهمی که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می رسد، افتتاح پروژه آبرسانی به مناطق جنوب غربی شهر کرمانشاه است، که مزیت این طرح افزایش ظرفیت تأمین آب شرب و رضایت‌مندی مشترکان را در پی دارد.

وی از دیگر از پروژه‌های مهم که با توجه به تنش آبی انجام گرفته به حفاری و تجهیز ۲۰ حلقه چاه در شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این ۲۰ حلقه چاه برای تأمین کمبود آب مصرفی در شهر کرمانشاه صورت گرفته است.

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد

به گفته این مسئول، تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد، با ظرفیت روزانه یک هزار و ۸۰۰ متر مکعب و تبدیل به پساب برای استفاده کشاورزی و صنایع آب بر از دیگر پروژه‌ها است، که جمعیت ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر را پوشش می‌دهد و پروژه، آبرسانی به شهر جوانرود و اسلام آبادغرب نیز در راستای افزایش ظرفیت تأمین آب و رضایت‌مندی مشترکان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

نقش قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، سپاه در اجرای پروژه‌های آب رسانی

داودی در خصوص نقش قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در راستای اجرای پروژه‌های آبرسانی کرمانشاه، گفت: مجتمع آبرسانی لاران، ویژنان، مسیر جوانرود به روانسر فاز یک، مامنان، بانی عزیز میرآباد، جگیران، سراب نیلوفر، قورچی باشی و قلعه سلیمان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: پروژه‌های ارتقاء ایستگاه پمپاژ سرپل‌ذهاب، هرسین و سنقر، اصلاح شده، همچنین خطوط انتقال آب منطقه علی آباد و سلیمان آباد کنگاور، ایجاد مخزن سه هزار متر مکعبی زون مرتفع هرسین، راه‌اندازی مخزن ۲ هزار متر مکعبی میان راهی و سه هزار متر مکعبی سنقروکلیایی و آبرسانی به زون مرتفع صحنه از چشمه دربند از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.