پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19052
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ |
مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه خبر داد

انجام پروژه خط انتقال آب از اسلام آبادغرب تا گواور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: از اسلام آبادغرب تا گواور خط انتقال آب کشیده‌ شده است.
انجام پروژه خط انتقال آب از اسلام آبادغرب تا گواور

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، رضا داودی پیش ازظهر امروز در جلسه قرارگاه آب شرب کرمانشاه، که با حضور مسئولان ذیربط استانی در سالن جلسات شهید قلیوند استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از اسلام آبادغرب تا گواور خط انتقال آب کشیده‌ شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: اول جاده سرمست بسته شده، منابع آب زیرزمینی در این منطقه ۲۰٪ امکان استفاده دارد، همچنین چند چاه پیدا شده هر کدام می‌تواند یک ساعت آب‌دهی داشته باشد.

داوودی با اشاره به اینکه ترمیم جاده سرمست با پیشرفت فیزیکی بالایی همراه است، افزود: از سمت سرمست به اسلام آبادغرب و بالعکس شروع به ترمیم جاده کرده‌ایم و در حال حاضر حدود دو کیلومتر مشکل دارد، که قرار است ظرف دو ماه آینده تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پروژه خط انتقال آب از اسلام آباد غرب تا گواور خبرداد و گفت: از اواخر سال جاری الی فروردین سال ۱۴۰۳ به شرط آنکه بودجه مورد نظر جذب شود، این پروژه تکمیل می‌شود و جمعیت سه هزار نفری این منطقه از آب شرب مناسب بهره‌مند خواهند شد.

تملک چاه‌های هرسین بر عهده آبفا است

این مسئول در خصوص تملک چاه‌های هرسین، گفت: قرار بود در صورتجلسه قبلی فرماندار هرسین هم کمک کند در معارض چاه‌ها، کشاورزان در این خصوص همکاری نمی‌کنند، دستگاه های حفاری آماده استقرار است، فقط کافی است موافقت شود.

۲۶۰۰ روستا در کرمانشاه داریم

داودی با اشاره به وجود ۲ هزار و ۶۰۰ روستای استان کرمانشاه، گفت: همزمان ۲۶۰۰ اکیپ را نمی‌توان به روستاها فرستاد، اولویت با مناطقی است، که گزارش می‌رسد، از طرفی تأسیسات زیرزمینی در همه شهرستان‌ها داریم و تک تک مناطق را شناسایی می‌کنیم تا رفع مشکل می‌شود، لذا همکاران شبانه روز پای کار هستند.

باغ ویلاهای کرمانشاه انشعابات غیرمجاز دارند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باغ ویلاها در حوزه روستایی قرار دارند و همگی دارای انشعابات غیرمجاز آب هستند، در شهر کرمانشاه هم مناطقی مانند ملاحسینی، فدک و… از انشعابات غیرمجاز مسکونی استفاده می‌کنند، که باید رسیدگی و مدیریت شود.

وی مهمترین پروژه آبفا استان کرمانشاه را خط انتقال چاه‌های ده پهن عنوان کرد و متذکر شد: خواستاریم مجوز حفاری میدان شهدا به سمت بالا داده شود، همچنین مجوز برای انشعاب محله خیام کرمانشاه را نیاز داریم.

داودی گفت: چاه‌های روستای ده پهن در حال اصلاح است، همچنین شهر جوانرود با ۷۰ هزار جمعیت نیاز به رسیدگی خاص دارد، در ریجاب نیز معارض داریم، که لازم است فرماندار به این مسیله ورود پیدا کند، در مجموع اولویت در استان آب شرب برای عموم است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.