پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18868
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو تکلیف شرعی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو تکلیف شرعی است.
مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو تکلیف شرعی است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: حجت الاسلام حبیب الله غفوری، پیش از ظهر امروز در همایش «بیمه اجتماعی حق همگانی»، که با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار برق کرمانشاه برگزار شد، به حضور یکپارچه و مشارکت همه جانبه مَردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأکید کرد و افزود: بیمه اجتماعی از دغدغه مهم زندگی روزمره در دنیا است و حق همه احاد مَردم است.

کرمانشاه حائز رتبه اول پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود:جای تقدیر دارد که استان کرمانشاه رتبه اول در پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را به خود اختصاص داده است.

همه کارها در کشور با مشارکت مَردم انجام می‌گیرد

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش دو شاخصه مهم انقلاب اسلامی را حکومت براساس قرآن و فرامین ائمه و جمهوریت دانست و ادامه داد: همه کارها در کشور اسلامی ما با مشارکت مَردم انجام می‌گیرد، اعضا مجلس با رأی مَردم انتخاب می‌شوند، قانون اساسی با رای مَردم به تصویب رسید، اداره کشور توسط رئیس جمهور است که به وسیله مَردم انتخاب می‌شود، انتخاب رهبر هم به انتخاب مَردم است، که به واسطه مجلس خبرگان که مَردم اعضای آن را انتخاب می‌کنند انجام می‌شود.

هر رأی به منزله تیری است بر قلب دشمنان ایران

وی با اشاره به دو عرصه پیش‌رو در کشور «دهه مبارک فجر و انتخابات، تکلیف شرعی برای حضور یکپارچه و مشارکت همه جانبه مَردم عنوان کرد: هر رأی شما به منزله تیری است، که به قلب دشمنان ایران خواهد نشست، برگ برنده ملت انتخابات است و ملت ما قدر استقلال و سربلندی را می‌دانند و دشمن را با حضورشان همچون ۴۵ سال گذشته ناکام خواهند گذاشت، ملت بزرگ ما همچون سنوات گذشته در صحنه وجود دارد و یک بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

بیمه یکی از ضروریات زندگی امروز است

محمدطیب صحرایی نیز در ادامه این مراسم بیمه همگانی را از ضروریات زندگی در همه دنیا دانست و اظهار کرد: با توجه به نیازهای موجود در فضای جامعه بیمه به ضرورت قطعی تبدیل شده است و این امر یکی از موهبت‌هایی است، که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به مَردم هدیه شده، که با هدف رفاه و آسایش مَردم خصوصاً در دوران بازنشستگی، کهنسالی و مستمری بازماندگان است.

این مسئول افزود: تلاش جمعی و همراهی همه مَردم در کشور و استان برای پوشش همگانی بیمه الزامی است.

مدیر ارشد استان کرمانشاه گفت: جای تقدیر دارد از مدیر و کارکنان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به جهت کسب رتبه اول کشور و در تعداد بیمه شده‌های فعال رتبه دوم کشور که نشان از وضعیت خوب بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان را نشان می‌دهد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در واقع تداوم، تعالی و عزت انقلاب را نیازمند حضور همه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشورمان دانست و افزود: طی مدت ۵۰ روز باقی مانده به انتخابات باید برای تداوم این انقلاب تلاش کنیم و همدیگر را به حق راهنمایی کنیم، خداوند به من و شما نعمت رأی دادن داده باید شکر گزار باشیم.

عرصه انتخابات لیله القدراست

صحرایی اضافه کرد: بر‌اساس گفته‌های مقام معظم رهبری عرصه انتخابات
لیله القدر نظام است، در انتخابات یک روز رأی می‌دهیم و نتایج آن یک عمر با ما خواهد بود، که امیدوارم در این دوره هم به برکت آگاهی و بصیرت مَردم استان کرمانشاه با حضورشان در پای صندوق‌های رأی افتخار بزرگی بر افتخارات استان افزوده شود.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.