پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 18862
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ |
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:

روحیه شهادت‌طلبی رمز موفقیت ایران/ حاج قاسم یک مکتب و فرهنگ بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: رمز موفقیت ما در عرصه‌های مختلف توسعه روحیه شهادت‌طلبی است و حاج قاسم یک مکتب و یک فرهنگ شناخته شده بود.
وحیه شهادت‌طلبی رمز موفقیت ایران/ حاج قاسم یک مکتب و فرهنگ بود

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: سرهنگ غلامعلی یاربیگی در یادواره شهدای زن که با محوریت شهید «پروانه شماعی‌زاده»، امروز در تالار شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه توسط بسیج جامعه زنان ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به وسیله زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، می‌توانیم در ادامه مسیر زندگی این اسطوره‌های ایثار و مقاومت گام برداریم؛ مطابق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) حاج قاسم نه یک فرد و یک فرمانده نظامی بلکه یک مکتب و فرهنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه با توجه به پایه‌های مکتب شهید سلیمانی، افزود: این مکتب برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می‌تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین باشد می‌تواند نسل‌های آینده را در دامان خود پرورش دهد و امروز به برکت این مکتب ارزشمند بسیاری از افراد تحت تاثیر این مکتب قرار گرفتند و رشد کردند.

دشمنان ایمان و روحیه شهادت طلبی این ملت را در نظر نگرفته بودند

وی اظهار کرد: دشمنان در این چند دهه همه حربه‌های موجود را علیه ملت ایران به کار برده‌اند و این مَردم با همه وجود خود ترور، جنگ، فشار اقتصادی و… را لمس کرده‌اند، اما سوال اینجا است، چرا دشمنان موفق نشدند به آمال و آرزوهای خود برسند؟ زیرا آن‌ها ایمان و روحیه شهادت طلبی این ملت را در محاسبات خود در نظر نگرفته بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه، افزود: امید آن می‌رود بتوانیم پاسدار خون این شهدا و فداکاری‌های آنها باشیم و روز به روز بر عزت و موفقیت این کشور افزوده شود، و روزی برسد که پرچم این انقلاب با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی این انقلاب یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسد.

سرهنگ یار بیگی ادامه داد: به حمدالله امروز می‌بینم، که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در واقع همچنان بر قله‌های افتخار ایستاده و در مسیر پر فروغ خود در حال حرکت است و این مایه افتخار برای مَردمان و زنان این سرزمین است، که امروز شاهد برگزاری یادواره شهید هستیم و در واقع گرامی داشت زنان بزرگ و مادران قهرمان پرور این دیار، زنانی که در طول این انقلاب همواره ارادت خود را به امام(ره) و به این راه ارزشمند نشان داده‌اند.

شهیده شاخص کرمانشاه معرفی شد

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از حضار معزز، مدعوان و متولیانی که این برنامه را برگزار کردند و قدردانی از خانواده های شهدا، شهیده شماعی زاده که به عنوان شهیده شاخص معرفی شده و همچنین شهید ایازی، شهید رضا عباسی، گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله)، استان کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نام گرفته، لذا در شأن و منزلت این استان است که مسئولان خاضعانه و خاشعانه خدمت کنند.

گفتی است: در این مراسم از خانواده‌های شهدای که دعوت شده بودند تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ مهین رحمانی، خبرنگار بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.