پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18875
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ |
مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور

تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌عشایر کشور مثبت است

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور گفت: تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌عشایر کشور مثبت است.
تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌عشایر کشور مثبت است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: بیت الله برقراری پیش از ظهر امروز در همایش «بیمه اجتماعی حق همگانی»، که در سالن همایش‌های برق کرمانشاه، با حضور خانواده معظم شهدا، ورزشکاران نمونه، بازنشستگان و مستمری بگیران این صندوق مسئولان کشوری، استانی و جمع کثیری از عشایر برگزار شد، اظهار کرد: به تعبیر امام(ره)، عشایر ذخایر انقلاب اند.

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور نظام ولایت فقیه را یک نعمت الهی خواند و افزود: باید قدر این نعمت را دانست.

خدمات اجتماعی مناسب حق عشایر است

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌عشایر را در کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: عشایر تولید کنندگان و تضمین کنندگان مواد غذایی کشور و نیز ولی نعمتان این کشور هستند، که در حقیقت عشایر پرچمداران واقعی کشوراند و خدمات اجتماعی مناسب حق آن‌ها است.

برقراری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌رو اظهار کرد: حضور پرشور مَردم در عرصه‌های متعدد نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، ثابت شده روستائیان و عشایر همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام و انقلاب بودند و هستند و در انتخابات پیش‌رو هم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت و دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

 

مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از بیمه تکمیلی برخوردار می‌شوند

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور در حاشیه این مراسم در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: همه مستمری بگیران بیمه روستائیان و عشایر، تا سال ۱۴۰۳ تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

این مسئول تعداد بیمه شدگان جذب شده طی دوسال اخیر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور را ۷۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد جذب اعضا معادل ۵۶٪ در دولت‌های یازدهم و دوازدهم می‌باشد.

استان همدان، آذربایجان شرقی و اصفهان به صورت پایلوت بیمه تکمیلی انجام شده

برقراری در ادامه با اشاره به اجرای استفاده از بیمه تکمیلی در استان‌های همدان، آذربایجان شرقی و اصفهان به صورت پایلوت، گفت: اجرای این طرح با رضایت‌مندی اعضا صندوق در این سه استان همراه بوده برآورد شده در سال ۱۴۰۳ کلیه مستمری بگیران این صندوق تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.

مدیر عامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور ضمن تشکر از مدیر صندوق بیمه کشاورزی، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه و همکارانشان در این استان رتبه اول «۶۱ درصدی» پوشش بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در استان کرمانشاه را نتیجه تلاش و فرهنگ‌سازی مدیران استانی دانست و افزود: قطعاً آگاه‌سازی اذهان و اعلام خدمات این صندوق تأثیر بسزایی در روند رشد تعداد اعضا خواهد داشت.

برقراری در پاسخ به خبرنگاران سن ۱۸ تا ۵۰ سال را دایره هدف بیمه شده عنوان کرد و گفت: جامعه هدف خالص ما ۹ میلیون نفر است که تا امروز دو میلیون و ۷۰۰ نفر جذب شده، بقیه را باید تشویق به جذب کنیم.

 

به گزارش شهرروشن، در این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ های لازم داده شد.

محسن رشیدی اقدم نیز در حاشیه برگزاری مراسم، گفت: در استان کرمانشاه ۶۰٪ جامعه هدف تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته‌اند، از این تعداد کرمانشاه توانسته رتبه اول را در جذب بیمه شده بین استان های دیگر کشور کسب کند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه، ۴۵٪ بیمه شدگان را در استان فعال عنوان کرد و افزود: تعداد بیمه شدگان این صندوق در استان ۱۲۰ هزار نفر می‌باشد که در حال حاضر ۵۵۰۰ مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق هستند.

این مسؤول به کسب رتبه نخست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در زمینه پوشش بیمه‌ای در کشور اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه در مقایسه با سال گذشته تعداد بانوان عضو این صندوق افزایش داشته، که نشان از افزایش فرهنگ‌ بیمه‌ای و نهادینه شدن آن در بین خانواده‌ها است.

گفتی است، این مراسم با اجرای برنامه‌ها و کلیپ‌های شاد ازجمله: دف!نوازی گروه نینوا کرمانشاه برگزار شد و از خانواده‌های شهید کرمعلی شریفی گلدره، فضل علی سعیدی نیا، حسنعلی موشاخانی، شهریار الماسی، اکبر شوکتی و حسن امیری مدیران کارگزاری های برتر علی اکبر مظفری، اقبال کلانتری، عبدامناف پیشخورانی، یحیی لرستانی، مجید بهرامی و سعید صدیقی مهر به همراه تعدادی از مستمری بگیران این صندوق تقدیر شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.