پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1880
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, گزارش تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ |
همزمان با سراسر کشور:

نمازگزاران کرمانشاهی در حمایت از سپاه راهپیمایی کردند+تصاویر

مردم ولایتمدار و نمازگزاران کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام اخیر رژیم تروریستی آمریکا انزجار خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، مردم نمازگزاران و ولایتمدار استان همزمان با سراسر کشور امروز بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی نمازجمعه در راهپیمایی عظیم حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند.


براساس این گزارش، مردم انقلابی استان کرمانشاه در سراسر شهرستان های با اتحاد مذاهب یکصدا در حمایت از سپاه پاسداران به راهپیمایی و تظاهرات پرداختند، تا باردیگر انزجار خود را از رژیم استکباری و تروریستی آمریکای جنایتکار به منصه ظهور بگذارند.

نمازگزاران با در دست داشتن پلاکارت های انقلابی و شعارهای حماسی متحدالشکل و یک صدا با پوشیدن لباس نظامی سپاه پاسداران به خیابان ها آمدند و ضمن حمایت جانانه خود از سپاه و انقلاب اسلامی، سخنان سخیف ترامپ معلوم الحال را محکوم کردند.


نسل انقلابی و همیشه در صحنه به ویژه کودک و جوان، نوجوانان و بزرگسالان از همه اقشار دانشجویان، بسیجیان، اصناف، بازاریان، طلاب، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، آموزش و پرورش، نظامیان، ارگان ها و همه نهادهای خدمات رسان امروز آمدند تا به جهان بفهمانند ایران اسلامی با صلابت و یکصدا در دفاع از کشور و اهداف انقلاب با همه وجود ایستادگی دارد و در حمایت از پاسداران و شهدا پای کار است.

مردم دیار غیور کرمانشاه که مشهور به چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی هستند، با اتحاد و همدلی مثال زدنی در این راهپیمایی حمایتی از سپاه حضور یافتند و اعلام انزجاز خود را از تصمیمات و سخنان ابلحانه ترامث رئیس جمهور نظام تروریستی آمریکا اعلام کردند تا بار دیگر بر دهان یاوه گویان ایادی غرب و شرق بکوبند و اجاز ندهند هیچگونه خطا و غلطی از آمریکای استکباری و جهانخوار سر بزند.

نمازگزارن و مردم انقلابی استان کرمانشاه در این راهپیمایی از مسجد جامعه یکصدا با شعارهای انقلابی همچون «الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «سپاهی و دلاوریم، پیرو خط رهبریم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ایران سپاهی شده، ترامپ روانی شده»، «مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا» و «لا اله الا الله، آمریکا عدوالله» به سمت میدان آزادی کرمانشاه حرکت کردند و با پلاکارت های متعدد بار دیگر حماسه ای ملی را به نمایش گذاشتند.



گفتنی است، این مراسم از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تا میدان آزادی با حضور آحاد مختلف مردم آغاز شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی انقلابی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.