پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 1876
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ |
امام جمعه کرمانشاه:

کینه توزی آمریکا ناشی از چهل سال ناکامی در مقابله با اسلام است/ محبوبیت بین المللی سپاه و انقلاب ایران اسلامی

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کینه توزی آمریکا از چهل سال ناکامی در مقابله با اهداف اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران محبوبیت بین المللی دارد و کشور ایران و انقلاب ما روز به روز جهانی و گسترده تر می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته کرمانشاه، با دعوت همگان به تقوا، اظهار داشت: سپاه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها جان بر کف و با صلابت در حال خدمت رسانی به کشور و جهان قرار دارد که این استقامت و ایثار ستودنی است.
امام جمعه کرمانشاه با محکوم کردن سخنان سخیف و دیوانه وار ترامپ رئیس جمهور آمریکای جنایتکار، تصریح کرد: اظهارات آنان سبب اقتدار و محبوبیت هرچه بیشتر سپاه پاسداران ایران اسلامی در کشور و جوامع بین المللی شد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کزد: سپاه پاسداران یکی از رکن های اساسی و اثرگذار کشور است که در شرایط اضطراری همواره با نیروهای جهادی در خدمت رسانی به اقصی نقاط کشور و جهان اعلام آمادگی و کمک رسانی داشته است.
وی تاکید کرد: آمریکای استکباری و ایادی منفور شرق و غرب عامل اصلی ایجاد گروهک های تکفیری و تروریستی از جمله گروهک های فاسد و گمراهانی همچون النصره و القاعده و… هستند که سبب ناامنی در جوامع شدند، که نهایتا در همه زمینه ها شکست خوردند و سرخورده شدند.
این مسوول عنوان کرد: کینه توزی آمریکا از چهل سال ناکامی در مقابله با اهداف اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چراکه کشور ایران و انقلاب ما روز به روز جهانی و گسترده تر می شود.
وی با اشاره به اینکه آمریکا تا کنون ناکارمدی خود را نشان داده است، گفت: مقابله با نظام مقدس سپاه پاسداران یعنی ۸۲ میلیون را در لیست تروریستی قرار دادند، آیا چنین چیزی ممکن است؟ ترامپ نمی تواند با ۸۲ میلیون بجنگد و یاوه گویی وی ناشی از بی خردی و ناتوانی سران آمریکا است.
علما افزود: اگر سپاه پاسداران نبود کشور ما هم وجود نداشت، لذا مگر کشور ما این کینه توزی آمریکایی ها را فراموش خواهند کرد؟
خطیب نماز جمعه کرمانشاه متذکر شد: کشور ما احتیاجی به اظهارات و یاوه گویی استکباری های آمریکایی ندارد، همچنین سپاه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آمادگی و استقامت بالایی برخوردار است و اقدامات آنان قابل تقدیر است.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.