پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18236
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ |
رئیس اداره تجهیزات راهداری کرمانشاه خبر داد

آماده سازی ۶۲ دستگاه نمک پاش راهداری کرمانشاه

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه گفت: ۶۲ دستگاه نمک پاش جهت آمادگی راهداری زمستانی سرویس و آماده به کار شده است.
آماده سازی ۶۲ دستگاه نمک پاش راهداری کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، رضا پیرمحمودی گفت: جهت آمادگی راهداری زمستانی، ۵۴ دستگاه نمک پاش در سراسر استان سرویس و آماده به کار شده اند و هشت دستگاه نمک پاش خریداری شده، که به زودی جمع ناوگان اضافه خواهند شد.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه گفت: از نمک پاش های اسقاطی دو دستگاه توسط پرسنل ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به‌صورت کامل بازسازی شده، که به عنوان پشتیبان به ناوگان راهداری زمستانی اضافه خواهد شد.

پیرمحمودی درباره اورهال ماشین آلات راهداری، گفت: طی هفت ماه گذشته اداره ماشین‌آلات نسبت به بازسازی دستگاه های فرسوده اقدام کرده، که در این اقدامات: پنج دستگاه از ماشین‌آلات راهداری شامل یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هپکو، دو دستگاه لودر ۴۴۰۰ ولوو، یک دستگاه گریدرکاترپیلار و یک دستگاه تانکر آب پاش کامل اورهال شده است.

این مسؤول افزود: سه دستگاه مایلر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اورهال هستند، همچنین دو دستگاه لودر و دو دستگاه بلدوزر با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهند رسید.

پیرمحمودی درباره بروزرسانی ناوگان فرسوده، گفت: با انجام برنامه‌ریزی و کارشناسی های انجام شده، یک دستگاه بیل هپکو، یک دستگاه تراگریدر به همراه یک دستگاه آمیکو که تقریبا “دچار فرسودگی کامل بوده‌اند بازسازی و به ناوگان ماشین‌آلات  اضافه شده‌اند.

این مسئول با اشاره به بازسازی و بهره‌برداری از یک دستگاه قیرپاش فرسوده، گفت: عملیات بازسازی یک دستگاه مایلر، دو دستگاه خودروی بنز تک ده تن آغاز شده و به دنبال آن هستیم، که در چند ماهه آینده اورهال کامل انجام و به ناوگان خودرویی اضافه شوند.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه گفت: امورات تعمیرات و سرویس کلیه ماشین‌آلات به‌صورت جاری اعم از سبک، نیمه سنگین و سنگین هر روزه در حال انجام بوده و در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی اقدام می‌شود، اما فرسودگی و عمر بالای ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه که هر سال در طرح‌ زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از دغدغه‌های اصلی مدیران و مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مَردم است که نوسازی آن به عزم ملی و جهادی نیاز دارد.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.