پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18241
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ |
دبیر کمیته فضای مجازی و کنگره ملی رسانه کرمانشاه:

رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر کمیته فضای مجازی و کنگره ملی رسانه استان کرمانشاه: رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سعیدکریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه خبرداد.

مسئول قرار گاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اهداف برگزاری این رویداد را گفتمان سازی فرهنگ جهاد، شهادت، مقاومت و معرفی شهدای استان عنوان کرد.

وی افزود: اعضای ستاد کنگره در نظر دارند، از طریق این ابزار یک رقابت ۴۸ ساعته را در بین افراد متخصص در حوزه انیمیشن سازی، برنامه نویسی و بازی‌سازی موبایلی از ۲۷ آبان ماه سال جاری الی ۲۹ آبان ماه برگزار کنند.

دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی رسانه کرمانشاه با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه شرایط سنی برای عموم از جمله دختران و پسران ندارد، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این رویداد بزرگ به‌صورت تیم‌های سه تاپنج نفره در سایت Event.bsjmajazi.ir ثبت نام کنند.

این مسئول در پاسخ به خبرنگاران استان، اظهار داشت: جوایز برای تیم‌های اول هر رشته «یکصد میلیون ریال»، تیم‌های دوم «۷۰ میلیون ریال» و تیم سوم «۵۰ میلیون ریال»، در نظر گرفته شده است، همچنین تیم‌های برتر در مرحله کشوری نیز معرفی و به رقابت خواهند نشست.

کریمی با تأکید بر اینکه، رقابت شرکت کنندگان در ۲۵ آبان ماه به صورت ۴۸ ساعت قرنطینه ای انجام می‌شود، بیان کرد: موضع همان روز به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد، تا از همان لحظه موضع را از صفر شروع کرده و به رقابت بنشینند.

دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان افزود: این رقابتها در سه بخش و در هر بخش با نظارت دو داور برگزار می‌شود.

این مسؤول گفت: سال گذشته ۱۶ تیم با این موضوع به رقابت نشستند، پیش بینی ما برای رقابت‌های امسال بالغ بر ۲۵ تیم می‌باشند.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.