پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 17112
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ |
با نظر داوران جشنواره:

۱۴ اثر به جشنواره ملی تئاتر مرصاد کرمانشاه راه یافت

بخش صحنه‌ای جشنواره مرصاد ۷۴ اثر و در بخش خیابانی ۵۳ اثر از کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
۱۴ اثر به جشنواره ملی تئاتر مرصاد کرمانشاه راه یافت

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، ۱۴ اثر به جشنواره ملی تئاتر مرصاد کرمانشاه راه یافته و در بخش صحنه‌ای ۷۴ اثر و در بخش خیابانی ۵۳ اثر از کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

براساس این گزارش، در بخش صحنه‌ای نمایشهای نصرت از کرمانشاه، آقا لیلا از بندر امام خمینی(ره)، هناسه از همدان، کلاه قرمزی از کرج، ساعت های زنگ زده ازبندر دیر استان بوشهر و… به مرحله نهایی راه یافتند.

همچنین در بخش خیابانی نیز: فروشی نیست از قوچان، هزاره از کرمانشاه،  پست چی از دهلران ایلام و وارث عشق از کرمانشاه و… برای نمایش توسط هیات داوران انتخاب شدند.

جشنواره ملی تئاتر مرصاد از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری در اسلام آباد غرب برگزار و آیین اختتامیه در یادمان شهدای تنگه مرصاد خواهد بود.

گفتنی است، آثار صحنه ای در تماشا خانه مرصاد و تالارهای غدیر و شهرداری اسلام آباد غرب بر روی صحنه می‌رود، همچنین آثار خیابانی هم در پارک ولایت ،کارخانه قند اسلام آباد غرب و شهرحمیل و روستاهای میرعزیزی شیان اجرا خواهد داشت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.