پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17117
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ |
امسال:

همایش متمرکز زائران حج تمتع کرمانشاه برگزار شد

امسال حدود ۹۹۰ نفر حاجی از استان کرمانشاه در قالب هفت کاروان از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.
همایش متمرکز زائران حج تمتع کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت الله علما در همایش حجاج از حج به عنوان مهمانی ویژه خداوند یاد کرد و گفت :فلسفه وجودی همه ما بندگی خداوند متعال است و باید قدردان بندگی خود باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه زیارت خانه‌ی خدا را سبب عظمت و قدرت عظیم مسلمانان دانست و افزود: در این مسیر معنوی توفیق بزرگ تقوای الهی را به دست می‌آوریم.

طیب صحرایی نیز در این مراسم اظهار داشت: از زائران ایرانی خانه خدا به عنوان سفیران جمهوری اسلامی هستند و باید تلاش کنیم با نمونه بودن در همه زمینه ها و هماهنگی با دیگر مسلمانان و زائران کشورهای مختلف سیمایی زیبا و صحیح از اسلام و مسلمانی به جهانیان نشان دهیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به زیرساخت‌های فرودگاه شهید اشرفی بیان کرد: عملیات عمرانی فرودگاه تا ۶ ماه آینده به انجام می‌رسد و زائران حج امسال از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سعید کریمی نیز در این مراسم از اعزام ۹۹۰ زائر به حج تمتع در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد زائر در قالب هفت کاروان شامل ۵۴۴  زائر حج تمتع زن و ۴۴۶ نفر مَرد هستند.

مدیر کل حج وزیارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه معاینات پزشکی، تزریق واکسن مننژیت و کرونا و اخذ روادید برای زائران از جمله برنامه‌های در دست انجام است، تصریح کرد: شعار حج امسال تحول قرآنی ، همگرایی اسلامی و حمایت از قدس شریف نام گذاری شده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.