پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15104
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ |
مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه:

برگزاری مراسم کانون وکلا کرمانشاه مجوز بهداشتی نداشت

مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم کانون وکلا در یکی از مجتمع‌های کرمانشاه، گفت: این مراسم مجوز نداشت و پس از بررسی اقدامات قانونی انجام خواهد گرفت.
برگزاری مراسم کانون وکلا کرمانشاه مجوز بهداشتی نداشت

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، بهمن خدادادیان با اشاره به برگزاری مراسم کانون وکلا در یکی از مجموعه‌های رفاهی کرمانشاه، اظهار داشت: برای برگزاری این مراسم هیچ‌گونه مجوزی برای کانون وکلا و یا مجموعه رفاهی از سوی بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه صادر نشده است.

مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه افزود: در اسرع وقت تخلفات انجام گرفته بررسی و با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای مراسم‌هایی با تجمعات بالا با توجه به مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونا باید از مجموعه ستاد یا بهداشت محیط استان مجوز اخذ شود و در صورت برگزاری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

خدادادیان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جدید کرونایی در کشور به مانند گذشته محدودیت مشاغل را نداریم اما در برخی از مشاغل که نیاز به رعایت فاصله اجتماعی است، ظرفیت مشخصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خود اظهاری در سامانه امید باید انجام گیرد.

این مسؤول به برگزاری مراسم‌های مختلف در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با مراسم‌هایی که مجوز برگزاری آنها اخذ نشده باشد با متولیان برگزاری مراسم برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.