پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 15110
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ |
سرپرست فرمانداری پاوه خبر داد

بررسی پروژه احیا و بازسازی روستای هجیج در پاوه

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: احیا و بازسازی روستای هجیج پاوه بررسی می‌شود.
بررسی پروژه احیا و بازسازی روستای هجیج در پاوه

جلیل بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از مراجعه و ملاقات جمعی از اهالی روستای قدیمی و بازسازی نشده هجیج در بخش نوسود خبر داد.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به اینکه برای بررسی این موضوع طی روزهای گذشته از محل مخروبه و قدیمی این روستا به همراه جمعی از اهالی بازدیدی صورت گرفت، بیان کرد: تلاش می‌کنیم سریعا تیم کارشناسی فنی را از استان دعوت و مقدمات بازسازی آن را فراهم کنیم.

این مسؤول مهمترین مزیت روستای هجیج را دسترسی آسان به زیر ساخت آب، برق، گاز و مخابرات دانست و تاکید کرد: این روستا قابلیت تبدیل شدن به یک روستای گردشگری جذاب را دارد.

وی به ۲ محدودیت کمبود زمین مناسب و راه دسترسی نوسود، که با نظر موافق بررسی و پیگیری می‌شود، بیان کرد: بازسازی این روستا مهاجرت معکوس، اشتغال و درآمد و تقویت گردشگری را به همراه دارد.

این مسؤول سرمایه اصلی برای بازسازی این روستا در درجه نخست منوط به مصمم بودن اهالی و امکان بهره‌مندی از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی دانست و اظهار داشت: مسؤولان نیز بایست در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند و سریعا وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.