پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 1496
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ |

آماده باش کامل ستاد بحران قرارگاه منطقه غرب ارتش در مقابله با سیل

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش از آماده باش کامل ستاد بحران قرارگاه منطقه غرب ارتش در مقابله با سیل در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سرگرد بهرام طاهری در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: جلسات متعدد ستاد بحران سیل در استانداری و قرارگاه منطقه غرب تشکیل شد، همچنین اقداماتی از قبیل تشکیل جلسه مدیریت بحران در ستاد قرارگاه منطقه غرب ارتش به ریاست معاونت هماهنگ کننده قرارگاه امیر نوشیر قائمی انجام گرفت.

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش با بیان اینکه دریافت نامه های هوشیاری در راستای وقوع سیل به کلیه یگان ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: ابلاغ آماده باش صد در صدی به یگان های تابعه قرارگاه (تیپ ۲۸۱ زرهی بیستون – تیپ ۱۸۱ اسلام آباد- تیپ ۳۱۶ – گروه ۳۳- گروه ۴۰۴ مخابرات و پشتیبانی منطقه ۱ کرمانشاه صورت گرفته است.

این مسوول با اشاره به اینکه آمادگی چهار فروند بالگرد ۲۱۴ و سه فروند بالگرد ۲۰۶ در پایگاه هوانیروز در راستای عملیات مردم یاری انجام پذیرفته است، عنوان کرد: واگذاری یک دستگاه بیل مکانیکی به منظور لایه روبی شهرک کیانشهر (که هم اکنون نیز در حال خدمات رسانی است) و همچنین استقرار نیروهای تیپ ۷۱ در هفت نقطه شهرستان سرپل ذهاب که قبلا شناسایی و احتمال جاری شدن سیل متصور شده نیز از اقدام انجام گرفته و در حال انجام می توان دانست.

وی به استقرار و اعزام نفرات و تجهیزات خودرویی و مهندسی از قبیل بیل مکانیکی_جرثقیل، لودر، تراکتور، دستگاه های کف کش سنگین خودرویی (درحاشیه رودخانه الوند) و استقرار چند دستگاه کف کش برقی و موتور برق اضطراری (در چهار منطقه درشهرستان سرپل ذهاب) اشاره کرد.
طاهری ادامه داد: اعزام و استقرار اکیپ های بهداری، چندین دستگاه جرثقیل (جهت جابه جایی کانکس ها و…) و چند دستگاه اتوبوس (جهت جابه جایی مردم)، خودروهایی سنگین توپ کش کراس مسقف چادرکشیده (جهت جابه جایی اسباب و اثاثیه مردم) و تانگر آب و تانگر سوخت، آمبولانس، غلطک و دیگر امکانات برای امداد و خدمات رسانی به مردم در معرض بحران سیل تهیه شده است.

این مسوول با بیان اینکه امیدوارم با هوشیاری و همکاری مردم، سامانه بارشی که مردم استان کرمانشاه را تهدید می کند، از جو منطقه عبور کند، افزود: به استانی های خود اطمینان می دهیم در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی تاآخر کنار مردم خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش اظهار داشت: دستور آمادگی برای مقابله با بحران سیل به یگان های تابعه قرارگاه منطقه غرب ارتش از جمله تیپ های ۱۸۱_۲۸۱_۳۱۶_۳۵_۷۱_۱۲۸_۲۲۸_۱۲۳_و گروه ۴۰۴ و گروه ۳۳ و یگان پهباد ابلاغ شده است، که همگی با تمامی تجهیزات و نفرات در آماده باش صدر صد هستند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش خبر داد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.