پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 13794
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ |
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه:

محتوای آثار مهرواره کرمانشاه طبق مقررات شورای فرهنگی باشد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: محتوای آثار اولین مهرواره باید طبق مقررات بند 14 شورای فرهنگی باشد.
محتوای آثار مهرواره کرمانشاه طبق مقررات شورای فرهنگی باشد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، ایمان درخشی امروز در نشست هم اندیشی اولین مهرواره نمایش خوانی که با حضور جمعی از هنرمندان نمایش شهر برپا شد بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و برگزاری این مهرواره را افق روشنی در عرصه هنر تئاتر دانست.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در این برنامه بیشتر جنبه‌های آموزشی مورد نظر قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر استفاده ی حداکثری از اهالی و پیشکسوتان نمایش کرمانشاه، افزود: باید محتوای این نمایش نامه‌ها طبق ۱۴ بند شورای فرهنگی باشند.

درخشی گفت: یکی از اهداف این رویداد، حمایت از هنرمندان استان در ایام کرونا به منظور ترویج و اعتلای خوانش متون نمایشی برگزار می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با برگزاری رویداد مذکور ضمن نشر فرهنگ ایثار و مقاومت به نحوی در این شرایط سخت اقتصادی، از هنرمندان تئاتر استان نیز به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی حمایت کرده است، که نشان از دغدغه سازمان فرهنگی شهرداری در حوزه تئاتر و هنرمندان دارد.

هنرمندان حاضر در ادامه این جلسه، به تبادل نظر در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن این مهرواره پرداختند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند پیگیری اخبار این رویداد و همچنین آثار خود را در سه بخش دفاع مقدس، تئاتر دینی و بخش آزاد از طریق صفحه اینستا گرام به آدرس stage.reading.ksh و یا از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۸۵۵۵۵۲۵۹ ارسال کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.