پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13789
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, یادداشت, یادداشت تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ |
یادداشت

تعلل در استقرار کامل دولت به صلاح نیست!

دولت جدید و تصمیم سازها باید آگاه بوده و هوشیارانه تر عمل کنند و همگی در استقرار کامل ارکان دولت و سریعا اقدام کنند.
تعلل در استقرار کامل دولت به صلاح نیست!

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مهدی مهارتی فعال رسانه‌ای یادداشتی را با عنوان “تعلل در استقرار کامل دولت به صلاح نیست” در اختیار ما قرار داده که در ادامه آمده است.

امیدها به روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی سبب ایجاد توقعات دوچندان در بین مَردم شده و از طرفی عوامل و دلبستگان دولت های ناکارآمد قبلی تمام تلاش خود را از هم اکنون به کار بسته‌اند تا بار ناکامی های دولتمردان قبلی را از دوش آنها در اذهان عمومی کاهش داده و کمرنگ کنند و و از سویی آن را به نحوی بر دوش دولت مستقر نشده وقت بیاندازند.

حامیان اصلاح طلب و اعتدالی دولت یازدهم و دوازدهم از فضای به وجود آمده که ناشی از انتقال تدریجی قدرت در بدنه اجرایی کشور است در حال بهره بردن هستند و با به کارگیری ظرفیت رسانه و فضای مجازی وابسته به خود و حضور حداکثری شان در حال آماده سازی نارامد نشان دولت جدید و کم تقصیر نشان دادن خود هستند.

در واقع دولت سیزدهم، میراث دار دولت هایی است که با ناکارآمدی و ترک فعل های عمدی خود سبب از بین بردن تدریجی امید و شور زندگی در مردم شدند و با اعمال گرانیها و وخیم کردن حال اقتصاد کشور ایمان و اعتماد ملت را نشانه گرفتند.

اکنون که رئیس جمهور و کابینه مشخص شده این طیف از اصلاحات در پی جریان سازی هستند که طبق پیش بینی ها حداقل سه سال دیگر باید مجال حضور در جامعه را به خود می‌دادند و دوباره ابراز وجود سیاسی می‌کردند، اما به دلیل کند بودن روند استقرار کامل دولت مجال فعالیت زود هنگام پر رویان نجومی آن هم به صورت کاملا هوشیارانه و حداکثری در حال شکل گیری و فعالیت در عرصه رسانه و فضای مجازی است، تا با اعمال و تزریق اطلاعات غلط به جامعه‌ای که هنوز زخم خورده از دولت ناکارآمد روحانی و دوستانش است و تشنه عدالت و خدمات دولت آیت الله رئیسی است، می‌خواهند بار دیگر ذهن مَردم را در دست گرفته و از همین حالا شروع به جریان سازی کنند.

در این میان باید دولت جدید و همه کسانی که در دولت تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند آگاه بوده و هوشیارانه تر عمل کنند و همگی در استقرار کامل ارکان دولت و بدون اتلاف وقت اقدام کنند.

در حال حاضر به جز رئیس دولت و وزرا و تعداد کمی معاونان رئیس جمهور ، هنوز معاونان وزرا، مدیران وزارتخانه‌ها ، استانداران و فرمانداران و دهیار آن و… دولت روحانی در بر مسند بوده و ترک فعل ها و نا کارآمدی های اینان در دهن و قضاوت مَردم به پای دولت جدید نوشته خواهد شد و البته فعالان سیاسی و رسانه ای اصلاحات از از خلائ در حال تجدید قوای حیات سیاسی خویش هستند.

در استان کرمانشاه هم فعالیت جریان اصلاح طلبان که در دو سال اخیر حتی به صورت آشکار در محافل رسانه‌ای حاضر نمی‌شدند، اکنون در فضای مجازی به شکل کاملا منسجم و با اسم و آدرس در حال فعالیت و تطهیر چهره زشته دولت ناکارآمد روحانی و ایجاد شبهه پیرامون خدمات نیامده دولت رئیسی هستند.

اینجا شناخت و درک این موضوع برای دلسوزان و صاحب نظرانی که برای استقرار دولت عدالت و کرامت ایران قوی دغدغه‌مند هستند ضروری بوده و اتلاف وقت به اصل اعتماد مَردم ضربه جبران ناپذیر خواهد زد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Mehdi maharati | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.