پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 13700
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ |
طی اطلاعیه‌ای:

فراخوان همایش مقاله‌نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس»

فراخوان برگزاری همایش مقاله‌نویسی با موضوع «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» منتشر شد.
فراخوان همایش مقاله‌نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس»

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، همایش مقاله‌نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» برگزار می‌شود و نویسندگان می‌توانند تا یکم آذر سال جاری مقالات خود را تولید و به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

براساس این گزارش، نحوه ارسال مقالات به ۲ روش الکترونیکی به نشانی Tahahe858@gmail.com و یا ارسال مکتوبات به‌ آدرس پُستی کرمانشاه، خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با کد پستی: ۶۷۱۸۶۹۸۹۵۳ خواهد بود.

محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد، همچنین در نگارش مقالات، بایستی آخرین شیوه‌نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعمال و برای متن مقاله و فهرست منابع در هر صفحه، تعداد ۲۶ سطر و طول هر سطر ۱۲ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.

مقالات باید با استفاده از worde ۲۰۱۰ و فونت BLotus در اندازه ۱۲ تنظیم و تایپ شوند و نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انت‌های اثر درج شود.

محورهای اولین همایش مقاله‌نویسی با موضوع «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» ‌در ۲۱ محور معرفی شده که از مهمترین محورهای این همایش می‌توان به نقش جغرافیای استان کرمانشاه در دفاع مقدس، نقش و عملکرد شهرستان‌های مرزی (پاوه، جوانرود، گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و…) در دفاع مقدس و مقاومت شهرها، نقش و عملکرد استان کرمانشاه در مقابله با بحران‌ها و آشوب‌های امنیتی در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مانند جریان نفاق، دمکرات، کومله و… اشاره کرد.

نقش و عملکرد شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه در دفاع مقدس، نقش شهید مصطفی چمران، شهدا، رزمندگان و مردم استان کرمانشاه در حماسه آزادسازی پاوه، بررسی و تأثیر بمباران‌های شیمیایی استان کرمانشاه در دفاع مقدس و بررسی نقش راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه در دفاع مقدس از دیگر محورهای این همایش است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.