پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 1311
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

تخریب پل ها و موانع سیل در صورت نیاز/ تمهیدات لازم برای عبور از خطر سیل در کرمانشاه اتخاذ شود

استاندار کرمانشاه از لزوم اتخاذ تمهیدات لازم از سوی همه دستگاه های اجرایی برای عبور از بحران سیل در استان خبر داد و گفت: پل ها و موانع سر راه سیل در صورت نیاز تخریب شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران که عصر امروز در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: همه ادارات اجرایی باید برای مقابله با بحران سیل در آمادگی کامل باشند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در شهرستان گیلانغرب مسوولیت کار مدیریت بحران بیشتر با اداره آب منطقه ای و امور مربوطه آن است و به مدیریت نیاز دارد، افزود: همه ارگان ها برای عبور از بحران سیل باید تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
این مسوول در مورد کرمانشاه و نقاط آسیب پذیر بسیار از جمله احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در تنگه کنشت اشاره و بیان کرد: این منطقه در بستر رودخانه است و در آن منازل مسکونی ساخته شده، لذا اگر سیلی بیاد وقاییع ناگواری رخ خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه از نقاط خطرساز بازدید به عمل آوریم، عنوان کرد: پل های ارتباطی را اگر ضرورت دانستید تخریب کنید، تا اینکه آب وارد رودخانه های روستایی نشود و اگر نیاز به تخلیه منازل بود، صورت بگیرد و افراد به سالن های ورزشی و مسقف اسکان داده شوند.
بازوند به احتمال وقوع سیل و بروز خسارات سنگین در استان اشاره و بیان کرد: منطقه کرناچی بسیار آسیب پدیر است و باید منازل به هر شکل ممکن تخلیه شوند.
این مسوول به خطر احتمالی و سیل در پل آهنی منطقه کمربندی اشاره و بیان کرد: رودخانه قره سو ممکن است پر آب شود و مناطق را زیر آب ببرد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: محل عبور راه آهن آسیب پذیر بوده و نیز روستای ده پهن باید دیوار نزدیک راه آهن هم تخریب شود و آب از وسط رودخانه قره سو عبور کند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.