پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12915
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ |
مسئول کانون نوجوانان و جوانان رضوی کرمانشاه:

کاروان رضوی در کرمانشاه مزین به نام “شهید اخلاقی” می‌شود

مسئول کانون نوجوانان و جوانان آستان قدس رضوی استان کرمانشاه از نام‌گذاری کاروان زیرسایه خورشید کرمانشاه مزین به نام "شهید اخلاقی" خبر داد.
کاروان رضوی در کرمانشاه مزین به نام “شهید اخلاقی” می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، دوستی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، که در دفتر جلسات آستان قدس رضوی شهر کرمانشاه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید اخلاقی که در دهه کرامت سال ۹۹ به درجه رفیع شهادت نائل شد، اظهار داشت: قدردانی از رسانه ها که پوشش برنامه های آستان قدس رضوی را داشتند را بر خود لازم می‌بینیم.

مسئول کانون نوجوانان و جوانان آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ادامه داد: همایش کاروان زیرسایه خورشید امسال با نام این شهید ارجمند نام گذاری شده و پوستر آن رونمایی خواهد شد، همچنین برنامه‌ها از ۲۹ ماه جاری با حضور خدام در گلزار شهدا آغاز به کار خواهد کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از نیمه رمضان سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰ نفر از فعالان و نخبگان فرهنگی در کمیته‌های مختلف جایگزین شدند و امیدواریم برنامه‌ریزی دهه کرامت به خوبی برگزار شود.

دوستی گفت: سال جاری به جهت اهمیت جشنواره زیر سایه خورشید و انتخابات پیش روی با حضور جوانان و آحاد هموطنان تلاش داریم این دو رویداد به شایستگی انجام بپذیرد.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.