پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 12927
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ |
رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در کرمانشاه (ایران ما) مطرح کرد

صدور احکام جعلی با هدف تخریب/ ستادهای آیت‌الله رئیسی متحد هستند

رئیس ستاد مرکزی و انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه (ایران ما) از صدور احکام جعلی از سوی برخی اصلاح طلبان با هدف تخریب ستادهای متحد آیت‌الله رئیسی در استان خبر داد.
صدور احکام جعلی با هدف تخریب/ ستادهای آیت‌الله رئیسی متحد هستند

سیدفریبرز نجومی امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: حکمی که در یکی از کانال ها خبری و فضای مجازی از سوی ستاد آقای عبدالرحیم بنکدار برای یکی از فرمانداران شهرستان های غربی استان به صورت جعلی صادر شده به هیچ عنوان رسمیت ندارد و صرفا جهت تخریب کل ستادهای حامی آیت‌الله رئیسی در استان و کشور است.

رئیس ستاد مرکزی و انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه (ایران ما)، خاطرنشان کرد: این حکم غیررسمی که از طرف برخی ورشکستگان سیاسی (و یکی از مسؤولان ستاد عبدالناصر همتی یکی از نامزدهای کاندیداهای ریاست جمهوری که عمر دولت آنان به آخر رسیده و در بین اصلاح طلبان و افرادی که می‌دانند جایگاهی دیگر در دولت ندارند)، صادر شده است.

وی متذکر شد: انتشار این حکم جعلی که به صورت رسانه‌ای در کانال ها و گروه های خبری منتشر شده برای تضعیف افزاد نجیبی است، که به طور شخصی و خودجوش و بدون یک ریال هزینه دولتی (با توصیه آیت الله رئیسی) با هدف شانتاژ خبری و فرافکنی علیه ستاد آیت الله رئیسی در کرمانشاه صورت گرفته است.

این مسؤول تصریح کرد: خطاب به آنان که هدفی جز تخریب ندارند، می‌گوییم اگر این مدرکی که ارائه کرده‌اید وجود دارد اصل آن را هم رو کنند، چراکه با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته ما با ستاد بنکدار، آنها هم حکم مذکور را تکذیب و عنوان کردند که از طرف ستاد آنها صادر نشده است.

وی گفت: بنابراین حکمی که از طرف ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در کرمانشاه توسط عبدالرحیم بنکدار صادر شده باتوجه به تحقیقات ستاد حامیان رییسی “ایران ما” صورت گرفته دال بر جعلی بودن حکم ستاد برای یکی از فرمانداران شهرستان غربی استان کرمانشاه است.

نجومی با اشاره به اینکه این قبیل اعمال به منظور تخریب و فرافکنی علیه ستاد حضرت آیت الله رئیسی در کرمانشاه است، تاکید کرد: با توجه به اینکه هر کدام از ستادهای حامی و متحد آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه فعالیت دارند و هیچگونه تفرقه بین ستادهای آیت‌الله رئیسی وجود ندارد، لذا به امید پیروزی آقای حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی و شکستن رکورد بالای ۲۴ میلیون رای در سال ۱۴۰۰ با تلاش هرچه بیشتر پای کار هستیم.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.