پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12417
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, گفتگوها, ویژه تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ |
دو کلمه حرف حساب:

کادر درمان “کرمانشاه” تنهاتر از همیشه است

مدافع سلامت کرمانشاه از عدم تمدید قرارداد پرستاران (از بهمن 99 به دنبال کنترل شیوع کرونا در کشور) در برخی مراکز درمانی استان کرمانشاه خبر داد.
کادر درمان در “کرمانشاه” تنهاتر از همیشه است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، یکی از کادر زحمتکش استان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن و طرح دو کلمه حرف حساب، از مشکلات این قشر پرتلاش خبر می‌دهد، که در ادامه به آن اشاره شده است.

سلام، من پرستار هستم در کرمانشاه، چندین ماه در بخش کرونا زحمت کشیدیم و کار کردیم و جان خود و خانواده هایمان را به مخاطره انداختیم، بهمن سال قبل که کرونا کنترل شده بود و برای تمدید طرح درخواست دادیم، به ما گفتند نیرو نیاز نداریم و باید منتظر شرایط کرونا باشیم، حال وضعیت استان در نوروز ۱۴۰۰ با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و… وخیم و قرمز شده است.

چرا آن زمان برخی از کادر درمان را جواب کردند و اکنون که نیاز بیشتری به همکاری است باز ما با بی مهری مواجه می‌شویم، مگر جز این است که برای نجات جان انسان ها و هم استانی ها از خود گذشتگی و ایثار می‌کنیم؟!

ارسالی از پرستار کرمانشاهی و مدافع سلامت

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.