پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12426
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ |
استاندار کرمانشاه خبر داد:

تخصیص ۱۰۰ میلیارد و ۱۲۰ تخت به مرکز درمانی سینا/ ۱۶ ونتیلاتور به کرمانشاه اهدا شد

استاندار کرمانشاه از تخصیص 100 میلیارد تومان و 120 تخت به مرکز درمانی سینا خبر داد و گفت: وزیر نفت 16 دستگاه ونتیلاتور به کرمانشاه اهدا می‌کند.
تخصیص ۱۰۰ میلیارد و ۱۲۰ تخت به مرکز درمانی سینا/ ۱۶ ونتیلاتور به کرمانشاه اهدا شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از تلاش ها و پیگیری های ویژه وزیر و خانواده بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا و عبور از پیک چهارم قدردانی می‌کنم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه حضور میدانی وزیر بهداشت در استانهای متعدد و نظارت مستقیم برروند انجام اقدامات درمانی و پیشگیرانه کار بسیار مطلوبی است، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری عملکرد کادر درمان و سلامت بسیار درخشان و جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری بارها به این نکته اشاره داشته است که خدمات ارزنده کادر درمان در تاریخ ماندگار می شود و این ایثارگری ها و فداکاری ها ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: زحمات کادر درمان غیرقابل جبران است.

این مسؤول پس از تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در پیک های گذشته و ارائه گزارشی از پیش بینی های صورت گرفته برای عبور از پیک چهارم در استان گفت: کرمانشاه مانند همه استانها از موج چهارم کرونا در امان نبوده است.

وی ادامه داد: طبق نقشه راه تدوین شده از اسفندماه ۹۸ تاکنون در مواجهه با هر مرحله پیش بینی های لازم صورت گرفته و بازنگری اقدامات اصلاحی لازم را انجام داده‌ایم و گزارش واصل شده است.

بازوند به تلاش ها و مساعدت ویژه زنگنه وزیر نفت در تأمین ۱۶ دستگاه ونتیلاتور مورد نیاز استان اشاره و بیان کرد: درپیک چهارم براساس نقشه راه تدوین شده نسبت به توزیع و تجهیز امکانات در همه شهرستانها اقدام شد.

این مسؤول افزود: همانند گذشته بار اصلی خدمات دیگر در مرکز استان نیست و امکان ارائه خدمات مطلوب درمانی بیش از گذشته فراهم شده است.

استاندار کرمانشاه از دستور فوری وزیر بهداشت برای اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات و بازسازی مرکز درمانی سینا قدردانی و بیان کرد: ۱۲۰ تخت جدید به ظرفیت درمانی استان اضافه می شود.

بازوند یادآور شد: در واقع مرکز درمانی مجهز برای بحران ها خواهیم داشت که همیشه با آمادگی پاسخ به بحران ها می تواند در بخش درمان کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات درمانی از جمله سی تی اسکن توسط وزیر بهداشت برای استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: با همکاری و همراهی مَردم و مسؤولان از این پیک سخت عبور خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه متذکر شد: برخود وظیفه می دانم از مَردم معزز، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف که در این بحران با اینکه به لحاظ معیشت و اقتصاد هم دچار خسارت می شوند صمیمانه تشکر کنم.

این مسؤول اظهار داشت: از کادر بهداشت و درمان کشور و استان نیز که از جان خویش برای سلامت شهروندان و هموطنان می گذرند تقدیر و تشکر دارم و از همه می‌خواهم برای حفظ سلامتی جامعه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.