پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12254
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ |
کارشناس اداره کل هواشناسی کرمانشاه:

دمای هوای سومار به زیر صفر رسید/ ماندگاری سرما در کرمانشاه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ماندگاری سرما در استان خبر داد، گفت: دمای هوای سومار به زیر صفر رسید.
دمای هوای سومار به زیر صفر رسید/ ماندگاری سرما در کرمانشاه

شهناز حق پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: طبق داده‌های ایستگاه هواشناسی، پیش بینی تداوم هوای سرد بهاری تا فردا را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل یک درجه زیر صفر و حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

این مسؤول از شرایط جوی استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: شرایط آرام و پایدار و هوای بهاری را که در حال حاضر در جو استان کرمانشاه حاکم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این شرایط جوی تا صبح روز پنجشنبه تداوم دارد، افزود: طی این مدت بارش و پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

حق پرست با اشاره به اینکه بعدازظهر و اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری موج ناپایداری به جو منطقه وارد می‌شود، گفت: تحت تاثیر آن شاهد وزش باد و بارش‌های برای سطح استان کرمانشاه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه از لحاظ وضعیت دمایی تا ۲۴ ساعت آینده شاهد کاهش نسبتا محسوس دما و سردتر شدن هوا در نقاط مختلف استان هستیم، افزود: از فردا تا اواخر هفته به تدریج هوای استان گرم‌تر خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل یک درجه زیر صفر و حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد

این مسؤول اظهار داشت: طی بازده زمانی فوق، شهر سومار با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان سنقروکلیایی با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.