پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 12180
  پرینتخانه » اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ |
رئیس حوزه هنری:

تحول از اهداف اصلی حوزه هنری است /دست یابی حداکثری مخاطب با ایجاد زنجیره ارزش

رئیس حوزه هنری گفت: دست یابی حداکثری مخاطب با ایجاد زنجیره ارزش و ایجاد تحول از اهداف اصلی حوزه هنری است.
تحول از اهداف اصلی حوزه هنری است /دست یابی حداکثری مخاطب با ایجاد زنجیره ارزش

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، محمد مهدی دادمان در دیدار با رئیس حوزه هنری استان و کارشناسان این نهاد فرهنگی، اظهار داشت: ایجاد حلقه های توسعه هنر و زنجیره ارزش در تولیدات حوزه هنری کرمانشاه، تمرکز مبارکی است که با پرورش و شکل دادن این الگوها، می تواند در حوزه های هنری سراسر کشور مورد الگوبرداری مستمر قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری هدف از حضور در کرمانشاه را شنیدن الگوی کاری و راهبردی و همچنین دیدار و آشنایی با کارشناسان حوزه هنری کرمانشاه عنوان کرد و افزود: ارزش گذاری به حوزه انقلاب و دفاع مقدس و همچنین تدوین سند راهبردی ۵ ساله ای که در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کرمانشاه انجام شده این پتانسیل را دارد که در بخش های مختلف فرهنگی هنری مورد استفاده و الگو برداری قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بستر رشد هنر انقلاب علاوه بر تربیت نیرو های متعهد به تاسیس دفاتر و استودیوهای تولید، نیازمند است به طوری که هسته های هنری مستقلی به لحاظ حقوقی شکل گیرد که به صورت شبکه ای منسجم و اثرگذار تبدیل شود.

دادمان ابراز امیدواری کرد محصولات و تولیدات مرتبط با فضای رسانه ای باید از ابتدای تولید، پیوست ترویجی توزیعی داشته باشد که به واسطه آن به آماری از تعداد دفعات بازدید و تعداد مخاطب دست یافت.

افشین آزادی رئیس حوزه هنری و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه به تشریح فعالیت های انجام شده و استقبال هنرمندان از برنامه های حوزه هنری پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه ایجاد حلقه های توسعه هنر و زنجیره ارزش در تولیدات حوزه هنری کرمانشاه، تمرکز مبارکی است که با پرورش و شکل دادن این الگوها، می تواند در حوزه های هنری سراسر کشور مورد الگوبرداری مستمر قرار گیرد.

گفتنی است، این دیدار صمیمی با حضور محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری، میثم مرادی بیناباج معاون راهبری استان های حوزه هنری، احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه و معاونان و کارشناسان این حوزه برگزار شد و کارشناسان این حوزه به معرفی آثار تولید شده در بخش های متعدد پرداختند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.