پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 12175
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ |
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سنقروکلیایی خبر داد

کشف و ضبط ۷ قطعه کبک وحشی از متخلفان شکار و صید در سنقروکلیایی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سنقروکلیایی از کشف و ضبط هفت قطعه کبک وحشی از متخلفان شکار و صید در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.
کشف و ضبط ۷ قطعه کبک وحشی از متخلفان شکار و صید در سنقروکلیایی

مهرداد شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از کشف و ضبط هفت قطعه کبک وحشی از متخلفان شکار و صید در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سنقروکلیایی تصریح کرد: هفته جاری با تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر هفت قطعه کبک وحشی از سه نفر متخلف شکار و صید در این شهرستان کشف و شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت، مأموران یگان حفاظت محیط زیست سنقر موفق به شناسایی متخلفان صید و شکار در این شهرستان شدند، متذکر شد: مأموران یگان محیط زیست با انجام عملیاتی موفق به دستگیری سه نفر شکارچی و کشف و ضبط تعداد هفت قطعه کبک از آنان شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده برای متخلفان، آنان به منظور سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

شهبازی با بیان اینکه گشت و کنترل مناطق حفاظت شده به صورت شبانه روز انجام خواهد شد، افزود: با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق قانون و مقررات به شدت برخورد خواهیم کرد.

این مسئول از عموم شهروندان طبیعت دوست شهرستان سنقر و کلیایی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Mehrda Amiri | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.