پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 12169
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ |
امام جمعه کرمانشاه:

ظرفیت ها در “رونق تولید” کرمانشاه به کار گرفته شود

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به شعار سال جدید به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، گفت: همه ظرفیت ها باید در رونق تولید در کرمانشاه به کار گرفته شود
ظرفیت ها در رونق تولید در کرمانشاه به کار گرفته شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در کرمانشاه، با تبریک به فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر (عج)، اظهار داشت: همه بشریت، ادیان و مذاهب در جهان منتظر منجی هستند و انتظار به منجی در ذات تمامی انسان‌ها است زیرا امام زمان (عج) عدالت را در دنیا برقرار می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، افزود: ایران در دنیا دارای رتبه نخست گاز و دوم نفت و دارنده بسیاری از منابع معدنی در جهان است و باید از این ظرفیت‌ها در جهت تولید به خوبی استفاده شود.

این مسئول تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها ایران در جایگاه ۱۸ اقتصاد جهان قرار دارد و با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ دولت فعلی در مدت باقی مانده و دولت آینده باید از ظرفیت‌های داخلی به خصوص جوانان استفاده کنند تا تولید رونق بگیرد.

علما با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری که در سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید مردمی، دارای مدیریت قوی، ایمان، صداقت، عدالت خواه و اهل مبارزه با فساد باشد تا بتواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بر طرف کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن درصدد است تا با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مَردم را دلسرد و از پای حضور در صندوق رأی منصرف کند تا مشارکت در انتخابات کاهش پیدا کند و مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: روز ۱۲ فروردین به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده است که مردم در آن روز به اسلام رأی دادند و این روز، روز احیای اسلام ناب است که امام خمینی (ره) با تکیه بر خداوند در مقابل قدرت شرق و غرب ایستاد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.