پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 11316
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ |
خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تصویب لوایح FATF مصداق انفعال در برابر دشمنان است

دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم کرمانشاه طی بیانیه‌ای خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بیان مخالفت خود با لوایح استعماری FATF اعلام کردند: تصویب لوایح FATF مصداق انفعال و حتی بدتر یعنی عقب نشینی در برابر دشمنانی است.
تصویب لوایح FATF مصداق انفعال در برابر دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، سازمان بسیج دانشجویی دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم کرمانشاه طی بیانیه‌ای خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بیان مخالفت خود با لوایح استعماری FATF اعلام کردند: تصویب لوایح FATF مصداق انفعال و حتی بدتر یعنی عقب نشینی در برابر دشمنانی است، که به چیزی کمتر از نابودی جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و ملت ایران قانع نمی‌شوند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

به حمدالله انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه از عمر با برکت خویش رسیده است و این یعنی چهار دهه پر از فراز و نشیب‌هایی که هر یک تجربه‌ای گرانبها است که نه ساده به دست آمده است و نه ارزان قیمت، بلکه چه بسیار خون‌های پاک که برای حفظ و رشد این انقلاب الهی به پای شجره طیبه آن ریخته شده و هنوز هم ریخته می‌شود.

انقلاب اسلامی در پنجمین دهه خود باید پیشرو‌تر از گذشته، نه تنها به حفظ و رشد، بلکه به صدور خویش تا قلب ایالات متحده بیاندیشد و بپردازد؛ لذا لازمه پنجمین دهه انقلاب اسلامی ابتکار است و نه انفعال.

تصویب لوایح FATF مصداق انفعال و حتی بدتر یعنی عقب نشینی در برابر دشمنانی است که به چیزی کمتر از نابودی جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و ملت ایران قانع نمی‌شوند.

در ادامه بیانیه عنوان شده است: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بدانند که مصلحت پنجمین دهه انقلاب اسلامی در حالی که در اوج قدرت هستیم، عقب نشینی و خود تحریمی نیست، جمهوری اسلامی که هیچ نسبتی با تروریسم نداشته و ندارد حق ندارد قانونی را برای تحریم تروریسم در داخل خاک خود وضع کند، بلکه باید به تصویب قوانین و انجام اقداماتی برای کندن ریشه تروریسم در منطقه و جهان بپردازد؛ و این جز با تقویت سپاه پاسداران و حزب الله لبنان و… محقق نخواهد شد.

تجربه چهار دهه گذشته نشان می‌دهد که هر جا به دشمن اعتماد کردم از او خنجر خوردیم، برجام سند خیانتی است که زندگان تمامی نسل‌های انقلاب آن را درک کرده اند، همان برجامی که قرار بود تحریم‌ها را برای چرخیدن اقتصاد مملکت بردارد، اما پس از تصویبش، نه تنها مردم چیزی جز فقر مضاعف و کوچکتر شدن سفره شان را احساس نکردند، بلکه هنوز هم برای رفع تحریم‌هایی که با برجام برجا مانده است، مسئولین غیر انقلابی دنبال تصویب قوانینی هستند که دشمنان به آنان دیکته می‌کنند.

بیانیه می افزاید: در برجام به امید وعده نسیه دشمن بدعهد، داشته هایمان را نقد دادند؟ آیا امروز نوبت FATFاست که اطلاعات اقتصادی مملکت را نقد تحویل دهیم؟ آن هم به امید وعده نسیه همان دشمن بد عهد!

طبق این بیانیه: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، ما انقلابیون کرمانشاهی معتقدیم که FATF جز تجربه‌ای از تکرار خسارت محض چیز دیگری برایمان در پی ندارد؛ و بدانید چنانکه به ندای، ولی خود بیدار نشوید زیر چکمه دشمن بیدار خواهید شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.