پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 11317
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ |
رئیس مرکز سیمای استان‌ها:

جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس مرکز سیمای استان‌ها گفت: جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی اردیبهشت‌ماه سال آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود.
جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روبط عمومی استانداری کرمانشاه، سیدعباس فاطمی در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی به میزبانی کرمانشاه، اظهار داشت: با تدبیر و پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه این جشنواره اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود در حالی‌که قرار بود این جشنواره در استان دیگری برگزار شود.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها گفت: در زمان برگزاری این جشنواره جشن عروسک‌ها و عروسک‌گردانی در همه شهرهای استان اجرا و یک شور و نشاط خاصی در استان در زمان برگزاری جشنواره ایجاد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره تاکید و بیان کرد: برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه در بین نسل کودکان و نوجوانان تلاش کردیم که میزبانی این جشنواره به استان کرمانشاه تعلق گیرد که با وجود اینکه قرار بود در استان دیگری برگزار شود، اما خوشبختانه با رایزینی‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت با میزبانی استان کرمانشاه موافقت شد.

هوشنگ بازوند تصریح کرد: در شعارها و تبلیغاتی که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته می‌شود حتما باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی» برجسته و به‌صورت ویژه نمایان داده شود.

این مسوول خواستار تبلیغ مناسب برای برگزاری این جشنواره در دیگر شهرهای کشور به ویژه تهران شد و گفت: باید تلاش کنیم که تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبی برای برگزاری این جشنواره در کرمانشاه که بدون تردید در توسعه نشاط اجتماعی کرمانشاه تاثیرگذار خواهد بود، صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: به لحاظ اهمیت و ماهیت مهم این جشنواره حتما در جلسه شورای اداری استان این مهم را برای مدیران اجرایی استان تشریح خواهم کرد و همگی موظف به بکارگیری تمهیدات لازم برای برگزاری هر بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره هستند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.