پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 11236
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ |
امروز انجام پذیرفت

بازدید میدانی از تعطیلی بازار سرپل‌ذهاب در مبارزه با کرونا

فرماندار سرپل‌ذهاب از تعطیلی بازار در مبارزه با کرونا در این شهرستان بازدید میدانی به عمل آورد.
بازدید میدانی از تعطیلی بازار سرپل‌ذهاب در مبارزه با کرونا

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، به منظور پشتیبانی، ایجاد هماهنگی، پیگیری و اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا استان و برخی شهرستان ها تعطیلی کامل بازار سرپل ذهاب امروز دوشنبه مورخ پنجم آبان ۹۹ انجام و طی بازدید میدانی اعضای ستاد کرونا روند تعطیلی بازار در این شهرستان با حضور جمالی نیا فرماندار مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار سرپل‌ذهاب در این بازدید افزود : در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا استان و شهرستان بررسی روند تعطیلی صنوف و ادارات با حضور میدانی اعضای ستاد کرونا صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به روند افزایشی بیماری (کووید ۱۹) برای پیشگیری بیماری کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامت مردم این تعطیلی از امروز تا ۱۲ آبان ماه اعمال می‌شود.

جمالی نیا فرماندار با توجه به تعطیلی صددرصدی بازار و ادارات از مردم خواست همانند گذشته با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامت و مبارزه با این بیماری همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ت.م

نویسنده : Saeed Moradi | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.